Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 10:49Sprang tillsammans med maken, turen gick runt Vallentunasjön. Soligt och varmt, men inte för varmt. Vi var dock båda tacksamma för de skuggpartierna som fanns. Vi valde att springa 2,5 km på Roslagsleden, med tanke på att det nog skulle vara mer skugga dä
Sprang tillsammans med maken, turen gick runt Vallentunasjön. Soligt och varmt, men inte för varmt. Vi var dock båda tacksamma för de skuggpartierna som fanns. Vi valde att springa 2,5 km på Roslagsleden, med tanke på att det nog skulle vara mer skugga dä
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 12:41Luleå Stads Mara i går vid soligt väder +21C varmt. Efter veckans sjukdom och skada i foten bestämnde ändå delta Tävlingen. Det gick fyfsat bra med tiden 43:44 min. Hade hoppningar bara ca sub 50 min i början. Två första kilometer under 4:00 tempo.Sedan f
Luleå Stads Mara i går vid soligt väder +21C varmt. Efter veckans sjukdom och skada i foten bestämnde ändå delta Tävlingen. Det gick fyfsat bra med tiden 43:44 min. Hade hoppningar bara ca sub 50 min i början. Två första kilometer under 4:00 tempo.Sedan f
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 15:03Råkade anmäla mig till Stockholm halvmaraton igårkväll. Har en bit kvar till jag är uppe på den distansen så idag fick det bli ca 14km jogg i hemtrakten. Riktigt härligt att få komma ut i skogen en sväng och bara njuta av omgivningen och friheten att spri
Råkade anmäla mig till Stockholm halvmaraton igårkväll. Har en bit kvar till jag är uppe på den distansen så idag fick det bli ca 14km jogg i hemtrakten. Riktigt härligt att få komma ut i skogen en sväng och bara njuta av omgivningen och friheten att spri
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 15:38Sprang en fantastisk morgonrunda på kanske max 4 km efter att ha sovit alldeles för lite efter en natt med jobb.
Kroppen var så glad över att få röra på sig lite så nu ska jag snart ut på den andra vändan idag på ca 10 km. Vad gör man inte för kroppen s
Sprang en fantastisk morgonrunda på kanske max 4 km efter att ha sovit alldeles för lite efter en natt med jobb.
Kroppen var så glad över att få röra på sig lite så nu ska jag snart ut på den andra vändan idag på ca 10 km. Vad gör man inte för kroppen s
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 20:54Backpass med Runday, det gick bra och jag tog i så ett spänne på BH:n gick upp. Slå det om ni kan 😉
Jag kunde inte göra alla styrkeövningarna eftersom jag vurpade med cykeln i går och skrapade i vänster armbåge och knä men jag var med 🙂
Backpass med Runday, det gick bra och jag tog i så ett spänne på BH:n gick upp. Slå det om ni kan 😉
Jag kunde inte göra alla styrkeövningarna eftersom jag vurpade med cykeln i går och skrapade i vänster armbåge och knä men jag var med 🙂
Quote from Jonny Persson on 29 May 2012, 12:39Behagliga 12 grader men med kraftig blåst och mycket pollen och då beslutade jag mig under passets gång att få det överstökat så fort som möjligt. 17 km terräng på 68 minuter och i och med det passerade jag även 200 sprungna mil under året. Nu blir det nå
Behagliga 12 grader men med kraftig blåst och mycket pollen och då beslutade jag mig under passets gång att få det överstökat så fort som möjligt. 17 km terräng på 68 minuter och i och med det passerade jag även 200 sprungna mil under året. Nu blir det nå
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 16:10Härligt Marcus! Själv har snart ca 500 km.
Körde i går intervaller Korta sådan: Först uppvärmning 20 minut .3min gång 2min jogg och så vidare.
Intervaller 85-95% /MAX. 400 meter ,300 meter,200 meter och 100 meter.
Sist nerlöpning sakta 2000 meter.
Härligt Marcus! Själv har snart ca 500 km.
Körde i går intervaller Korta sådan: Först uppvärmning 20 minut .3min gång 2min jogg och så vidare.
Intervaller 85-95% /MAX. 400 meter ,300 meter,200 meter och 100 meter.
Sist nerlöpning sakta 2000 meter.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 20:11Grattis Mackan, och njut av ölen.
Körde korta intervaller i dag, med upp och nerjogg så vart det inte mer än 7km... kanske lagom med tanke lördagens mara
Grattis Mackan, och njut av ölen.
Körde korta intervaller i dag, med upp och nerjogg så vart det inte mer än 7km... kanske lagom med tanke lördagens mara
Quote from Jonny Persson on 29 May 2012, 20:27Tack killar och bra jobbat idag! Jag ska njuta av mina två öl. En "Boston Lager" och en Innis & Gunn.
Tack killar och bra jobbat idag! Jag ska njuta av mina två öl. En "Boston Lager" och en Innis & Gunn.
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 21:05Bra där Mackan! Klart det blir två öl när det är 200 löpta mil!
Själv har jag lyckats skrapa ihop ytterligare 16 km idag, och eftersom jag inte startade förrän efter kl 18:00 så hade vinden mojnat en hel del. Turligen, eftersom jag i princip hade rak motv
Bra där Mackan! Klart det blir två öl när det är 200 löpta mil!
Själv har jag lyckats skrapa ihop ytterligare 16 km idag, och eftersom jag inte startade förrän efter kl 18:00 så hade vinden mojnat en hel del. Turligen, eftersom jag i princip hade rak motv