Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:50Ingen kommentar (H)
Ingen kommentar (H)
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 20:20Körde en snabbis i dag. Tretusen intensiva meter vart det. (H)
Körde en snabbis i dag. Tretusen intensiva meter vart det. (H)
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 08:12Lugnt morgonpass i återhämtningsfart. Solsken, sommargrönska och helt lugnt ute. Avslutade med frukost bestående till stor del av jordgubbar. Glad midsommar!
Lugnt morgonpass i återhämtningsfart. Solsken, sommargrönska och helt lugnt ute. Avslutade med frukost bestående till stor del av jordgubbar. Glad midsommar!
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 11:46Fick avbryta mitt pass efter 7 km. För mycket allergi och igenmurade ögon. Jobbigt och trist.
Fick avbryta mitt pass efter 7 km. För mycket allergi och igenmurade ögon. Jobbigt och trist.
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 17:31Snuvad på konfekten!
Sprang en runda på midsommaraftonens morgon, av mina föräldrar uppskattad till 20 km. Insåg dock att rundan endast var 13-14 km baserat på hur lång tid rundan tog. När jag lade upp rundan här på Fb visade sig den vara 14 km...
Härlig
Snuvad på konfekten!
Sprang en runda på midsommaraftonens morgon, av mina föräldrar uppskattad till 20 km. Insåg dock att rundan endast var 13-14 km baserat på hur lång tid rundan tog. När jag lade upp rundan här på Fb visade sig den vara 14 km...
Härlig
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 19:16Första långpasset efter Stockholm marathon! 18,0 km med pigga ben i härligt löparväder! Kul!
Första långpasset efter Stockholm marathon! 18,0 km med pigga ben i härligt löparväder! Kul!
Quote from Funbeat user on 23 June 2012, 21:43Uppe i mammas stuga över midsommar. Skönt att köra i lite obanad terräng efter så mycket asfalt. Sprang barfota på stranden och sedan på grusväg och uppe i skogen, klättrade upp på någon slags brant rullstensås i skogen. Gick mycket långsammare än normalt
Uppe i mammas stuga över midsommar. Skönt att köra i lite obanad terräng efter så mycket asfalt. Sprang barfota på stranden och sedan på grusväg och uppe i skogen, klättrade upp på någon slags brant rullstensås i skogen. Gick mycket långsammare än normalt
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 11:2923 km på morgonkvisten. Härligt! Var osäker på om det det skulle funka alls pga ilsket röd och öm solbränna efter urringningen... Bh:n kändes oroväckande mycket direkt efter påtagning. Tog det riktigt lugnt, tacksam över att det funkade att springa långt
23 km på morgonkvisten. Härligt! Var osäker på om det det skulle funka alls pga ilsket röd och öm solbränna efter urringningen... Bh:n kändes oroväckande mycket direkt efter påtagning. Tog det riktigt lugnt, tacksam över att det funkade att springa långt
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 13:18Skitttungt. Hade tänkt springa i mer än tre timmar eller sisådär tre mil, men kände att "nu vill jag inte" när jag var halvvägs. Benen stumma efter intervaller i fredags och solen för varm och jag för däven.
Skitttungt. Hade tänkt springa i mer än tre timmar eller sisådär tre mil, men kände att "nu vill jag inte" när jag var halvvägs. Benen stumma efter intervaller i fredags och solen för varm och jag för däven.
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 14:26Alkoholintaget på midsommaraftonen gjorde inte underverk för formen i alla fall. Tungt både fysiskt och psykist på dagens landsvägspass på nästan 6 mil
Alkoholintaget på midsommaraftonen gjorde inte underverk för formen i alla fall. Tungt både fysiskt och psykist på dagens landsvägspass på nästan 6 mil