Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Nä, kanske i morrn.

Härlig löpning både 19/7 och idag. Idag regn nästan hela turen, men härligt skönt. Fortsatt lugn och försíktig löpning.
Kram,
Jenny

Sista dagen på semestern inleddes med en lugn och skön löprunda. Sista 2 km barfota, så himla skönt! Underbart härligt väder, relativt svalt och med hög luft. Solen värmde lagom mycket eftersom jag kom igång runt kl 7 i morse. Njutningsfullt!
Kram,
Jenny

Första passet sen förra helgens mara blev 3 km, hade behövt springa längre men hann inte med innan kvällspasset. Hade behövt komma ut tidigare i veckan men var för lat. Passade på att inviga löpkjolen, vitt tyg var perfekt i dagens strålande solsken 🙂

Våtvarmt omslag, så kändes det! Delvis sol, delvis molnigt. Av dagens planerade 16 km blev det bara hälften eftersom magen gav upp. (#)
Tog det säkra före det osäkra och blev hämtad med bil...
Kram,
Jenny

I dag så känndes det inte helt ok. Hoppas bara att man inte har dragit på sig någon dum förkylning eller så.

Idag gjorde det ont efter stukning och kullerbytta drygt halvvägs in på milslingan.

Oväntat!
Jag sprang lugnt, trodde jag, men tidsmässigt var det nära mina bättre tider... Jag sprang en kort runda, 8 km, eftersom jag sprang i nästan oanvända skor. Som längst har jag tidigare sprungit 3 km i dem, så jag valde en kort runda. Tur var det e

13 km löpning i varmt och fuktigt väder. Tunga ben trots lugnt tempo, rejält svettigt idag! Kunde glädjas åt att ljungen börjat blomma, vackert! Snart kommer vi till en av mina favoritsäsonger - hösten! Längtar!
Kram,
Jenny

4,53 km. eljuspåret.Lunt i början,sedan ökade mot slutet ca 4:16 tempo.Kändes bra! 🙂 Sist ner löpning 1,5 km. 🙂