Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 23:05Nä, kanske i morrn.
Nä, kanske i morrn.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 10:14Härlig löpning både 19/7 och idag. Idag regn nästan hela turen, men härligt skönt. Fortsatt lugn och försíktig löpning.
Kram,
Jenny
Härlig löpning både 19/7 och idag. Idag regn nästan hela turen, men härligt skönt. Fortsatt lugn och försíktig löpning.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 13:53Sista dagen på semestern inleddes med en lugn och skön löprunda. Sista 2 km barfota, så himla skönt! Underbart härligt väder, relativt svalt och med hög luft. Solen värmde lagom mycket eftersom jag kom igång runt kl 7 i morse. Njutningsfullt!
Kram,
Jenny
Sista dagen på semestern inleddes med en lugn och skön löprunda. Sista 2 km barfota, så himla skönt! Underbart härligt väder, relativt svalt och med hög luft. Solen värmde lagom mycket eftersom jag kom igång runt kl 7 i morse. Njutningsfullt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 14:50Första passet sen förra helgens mara blev 3 km, hade behövt springa längre men hann inte med innan kvällspasset. Hade behövt komma ut tidigare i veckan men var för lat. Passade på att inviga löpkjolen, vitt tyg var perfekt i dagens strålande solsken 🙂
Första passet sen förra helgens mara blev 3 km, hade behövt springa längre men hann inte med innan kvällspasset. Hade behövt komma ut tidigare i veckan men var för lat. Passade på att inviga löpkjolen, vitt tyg var perfekt i dagens strålande solsken 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 20:11Våtvarmt omslag, så kändes det! Delvis sol, delvis molnigt. Av dagens planerade 16 km blev det bara hälften eftersom magen gav upp. (#)
Tog det säkra före det osäkra och blev hämtad med bil...
Kram,
Jenny
Våtvarmt omslag, så kändes det! Delvis sol, delvis molnigt. Av dagens planerade 16 km blev det bara hälften eftersom magen gav upp. (#)
Tog det säkra före det osäkra och blev hämtad med bil...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 21:23I dag så känndes det inte helt ok. Hoppas bara att man inte har dragit på sig någon dum förkylning eller så.
I dag så känndes det inte helt ok. Hoppas bara att man inte har dragit på sig någon dum förkylning eller så.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 23:27Idag gjorde det ont efter stukning och kullerbytta drygt halvvägs in på milslingan.
Idag gjorde det ont efter stukning och kullerbytta drygt halvvägs in på milslingan.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 10:02Oväntat!
Jag sprang lugnt, trodde jag, men tidsmässigt var det nära mina bättre tider... Jag sprang en kort runda, 8 km, eftersom jag sprang i nästan oanvända skor. Som längst har jag tidigare sprungit 3 km i dem, så jag valde en kort runda. Tur var det e
Oväntat!
Jag sprang lugnt, trodde jag, men tidsmässigt var det nära mina bättre tider... Jag sprang en kort runda, 8 km, eftersom jag sprang i nästan oanvända skor. Som längst har jag tidigare sprungit 3 km i dem, så jag valde en kort runda. Tur var det e
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:0113 km löpning i varmt och fuktigt väder. Tunga ben trots lugnt tempo, rejält svettigt idag! Kunde glädjas åt att ljungen börjat blomma, vackert! Snart kommer vi till en av mina favoritsäsonger - hösten! Längtar!
Kram,
Jenny
13 km löpning i varmt och fuktigt väder. Tunga ben trots lugnt tempo, rejält svettigt idag! Kunde glädjas åt att ljungen börjat blomma, vackert! Snart kommer vi till en av mina favoritsäsonger - hösten! Längtar!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 16:574,53 km. eljuspåret.Lunt i början,sedan ökade mot slutet ca 4:16 tempo.Kändes bra! 🙂 Sist ner löpning 1,5 km. 🙂
4,53 km. eljuspåret.Lunt i början,sedan ökade mot slutet ca 4:16 tempo.Kändes bra! 🙂 Sist ner löpning 1,5 km. 🙂