Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Sprang 3km i mina invisible shoes. Riktigt skoj löpning vill jag lova.

Banintervaller med Runday 🙂 Så skönt och solen sken över oss löpare. Jag kör sällan intervaller så jag passade på i kväll när nån annan höll koll på klockan. Måste ju också få upp lite mer fart än vanligt för att inte bli varvad 🙂

4 km på löpbandet = exakt 20 min. Inga problem alls, lite längre imorgon.
Efter det körde jag styrketräning i ca 30 min. Hade inte tid med längre träningspass idag, men imorgon kan det bli lite längre...

Supertungt!
Perfekt löpväder, men astman spökar. Hemlöpning från jobbet med tunga, tunga ben. Har påbörjat ordinerade läkemedelsbehandling, förhoppningsvis lossnar det snart...
Kram,
Jenny

tungt. sömnbrist och stora påsar under ögonen, men hade gett mig fasen på å jogga till praktikplatsen idag. 5km med ryggsäck på asfalt bredvid tungt trafikerad väg. inte dunderbehagligt varken miljömässigt eller orkmässigt. långsamt gick det, men hann fra

Sju kilometer med gamla järvägsspår. Hade öite ont i höften efter förra tävling men det gick bra ! Bra tempo med en komppis i spåren. 🙂

Två pass i ett!
Invigning av nya skor - New Balance 5000 och New Balance 1600. (L)

NB 1600 marknadsförs för distanser upp till maraton och väger i tjejmodell endast 160 gr. Otroligt snygga i blått och rosa. 2,1 km varav ca 1/3 grus och resten asfalt. Run

@Jenny: kul med nya skor. 70g, svårt att få till det mycket lättare... Själv köpte jag mig ett par Huaraches (http://www.invisibleshoe.com/) dom kanske är något lättare 🙂

Körde 10 lugna km i kväll. Börjar bli dags att leta fram pannlampan när man är ut

Första passet på en vecka. Känt mig sliten ett par veckor och först nu "vågat" vila (är väl bra?). Kände en stor glädje med att komma ut. Blev mycket snabbare än jag tänkt mig. Hade svårt att lägga band på mig. Var så kul att springa igen. Begränsade strä

Lätt fuktigt men med lättare ben än igår. Man har blivit en van regnlöpare om inte annat denna sommar.