Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 18:55lättare än förväntat trots tillfälligt inslag av molande håll.
lättare än förväntat trots tillfälligt inslag av molande håll.
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 19:01Mycket mjölksyra då jag ville testa lite fart i terrängen och benen var lite slitna efter gårdagens något korta långpass. Efter lite pullups, dips, situps och armhävningar så var jag så stinn av mjölksyra i hela kroppen att benen knappt bar hem 🙂
Mycket mjölksyra då jag ville testa lite fart i terrängen och benen var lite slitna efter gårdagens något korta långpass. Efter lite pullups, dips, situps och armhävningar så var jag så stinn av mjölksyra i hela kroppen att benen knappt bar hem 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 20:325x800m intervall det var jobbigt , men nu känns det skönt 🙂 .
5x800m intervall det var jobbigt , men nu känns det skönt 🙂 .
Quote from Funbeat user on 12 September 2012, 21:263 km och styrketräning, piggare efter än före 🙂
Laddar med öl och nöt/russin inför lördagens halvmarathon 😉
3 km och styrketräning, piggare efter än före 🙂
Laddar med öl och nöt/russin inför lördagens halvmarathon 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 23:08Snabbdistans 5 km med 1 km långseg backe på mitten. Lyckades pressa mig under 23 minuter. Mjölksyra och lungorna vrängda ut och in, men det känns gott efteråt.
Snabbdistans 5 km med 1 km långseg backe på mitten. Lyckades pressa mig under 23 minuter. Mjölksyra och lungorna vrängda ut och in, men det känns gott efteråt.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 08:32Äntligen!
En vecka sedan förra rehablöpningen, har alternativtränat i form av cykling till/från jobbet 3 ggr den här veckan.Först 2,1 km i mina läckra NB 1600. Lite stelt och lite ömt på utsidan av vaderna. Skorna har 6 mm drop och en liten, liten pro
Äntligen!
En vecka sedan förra rehablöpningen, har alternativtränat i form av cykling till/från jobbet 3 ggr den här veckan.
Först 2,1 km i mina läckra NB 1600. Lite stelt och lite ömt på utsidan av vaderna. Skorna har 6 mm drop och en liten, liten pro
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 11:19Lugn, långsam rehablöpning.
2,6 km med NB 5000. Läckra, lätta, härliga skor. Sprang elljusspåret på Vallentuna IP. Underbart vacker soluppgång i nästan samma färg som skorna! Det var säkert första och enda gången någonsom som jag matchat något under ett t
Lugn, långsam rehablöpning.
2,6 km med NB 5000. Läckra, lätta, härliga skor. Sprang elljusspåret på Vallentuna IP. Underbart vacker soluppgång i nästan samma färg som skorna! Det var säkert första och enda gången någonsom som jag matchat något under ett t
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 11:32Hur underbart som helst. Lätta fötter efter gårdagens barfotaintervaller på forbollsplan. Solen på väg upp som glimrar mellan tallarna, mjuk mossbeklädd skogsväg och man får lite hint av vad Runners World vill gestalta i de fantastiska bilderna som kalla
Hur underbart som helst. Lätta fötter efter gårdagens barfotaintervaller på forbollsplan. Solen på väg upp som glimrar mellan tallarna, mjuk mossbeklädd skogsväg och man får lite hint av vad Runners World vill gestalta i de fantastiska bilderna som kalla
Quote from Funbeat user on 16 September 2012, 11:55Ewa,
Det skulle man ju kunna tro! Men jag har bara helt sonika förälskat mig i New Balance skor!
Innan dess var jag en Asics-tjej. När det gäller NB började det egentligen med att jag fick upp ögonen för NB Minimus-skorna, och sedan deras andra modeller!
Ewa,
Det skulle man ju kunna tro! Men jag har bara helt sonika förälskat mig i New Balance skor!
Innan dess var jag en Asics-tjej. När det gäller NB började det egentligen med att jag fick upp ögonen för NB Minimus-skorna, och sedan deras andra modeller!
Quote from Jonny Persson on 16 September 2012, 17:07Roligaste långpasset på länge idag! Äntligen är höstluften här på allvar och det gillar min kropp. Ungefär 39,5 km blev det runt södra Stockholm och det tog strax över tre timmar. Benen var lite småstumma från start eftersom jag körde 24,5 km igår så det
Roligaste långpasset på länge idag! Äntligen är höstluften här på allvar och det gillar min kropp. Ungefär 39,5 km blev det runt södra Stockholm och det tog strax över tre timmar. Benen var lite småstumma från start eftersom jag körde 24,5 km igår så det