Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Du får heja nästa gång! Fint är det.

Det regnade kontinuerligt hela passet och biljävlarna duschade ner mig ytterligare. Skönt pass men i blötaste laget.

Första passet efter ett lopp är alltid skönt och än lite stelt ifrån start, men skönt att mjuka upp kroppen. Känndes riktigt bra. Totalt 15km

Magiskt att springa hem från jobbet idag. Jag sprang längs havet i en skön vind som ville väl och knäet ville och jag ville - härliga 10km!

Börjar komma tillbaka efter skada. sprang och joggade idag först uppvärmning 20 min. gå 2 jogga 3 osv. sedan 3 x 1000 meter intervaller lugn tempo. 3:58,3:59,354. Var sugen springa fortare men håll mig i planeringen. Kändes bra efteråt och inga besvär! :

Var jag inte tillräckligt sargad innan blev jag det ordentligt efter en tung begravning igår. Klarade knappt resa mig ur sängen i morse och undrade länge hur jag skulle klara ett träningspass. Väl ute valde jag att springa väldigt försiktigt och startade

Ingen inspiration på löpning i dag heller men jag tog mej ändå ut och prestande det som var på tur i tränings programmet. Jag tror att en stor anledning till att jag inte haft lust var att jag inte trodde jag skulle klara jogga 3 km i streck. Men det gjor

blev ett kortpass på 15 min i minimalistdojor på gymmet. lättlätt!! svårt att inte springa för länge i otränad framfotalöpning. Ser fram emot längre pass me dessa supernätta "skor" 🙂

Det vart pannlampa på i kväll och det var tur det. 10km i blandad terräng, kul var det. 🙂

Äntligen dubbelsiffrigt antal km!
Sedan peroneus brevis-skadan 3 september har jag försiktigt stegrat löpmängden. Idag 10 km på Vallentuna IP. Stadigt men lätt regn hela rundan, +9°C. Underbart skönt! Lite stelt i vänster fotled/underben första km, sedan