Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 17:22:$ dubbel inlägg
:$ dubbel inlägg
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 17:23Lätta ben kass andning även på slätt underlag. Har sovit för lite hela veckan. Terräng löpning mösseberg det är STORA backar. Pulsen var nära max på slutet.
Lätta ben kass andning även på slätt underlag. Har sovit för lite hela veckan. Terräng löpning mösseberg det är STORA backar. Pulsen var nära max på slutet.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:01Tungt, tungt. Första passet på länge, samt att jag tränade styrka igår.
Men det är bara att bita ihop, snart är det vinter och vasaloppsdags 🙂
Tungt, tungt. Första passet på länge, samt att jag tränade styrka igår.
Men det är bara att bita ihop, snart är det vinter och vasaloppsdags 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 22:09Efter att det har känts lite motigt ett tag nu, så vände det i kväll. 14km härlig löpning med lite fartökning mot slutet. Känner mig motiverad igen. 🙂
Efter att det har känts lite motigt ett tag nu, så vände det i kväll. 14km härlig löpning med lite fartökning mot slutet. Känner mig motiverad igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 16:04Tung pass i blött eljusspår. Bara sex kilometer men var hel slut. 🙂
Tung pass i blött eljusspår. Bara sex kilometer men var hel slut. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 18:11tungt ida trots den kortare sträckan... skyller på gårdagens dundersena matintag...
tungt ida trots den kortare sträckan... skyller på gårdagens dundersena matintag...
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 19:07Årets mest efterlängtade pass? (H:)
Kändes nästan så! Första gången jag vågade mig på att springa hem från jobbet sedan peroneus brevis-skadan i början av september. 16 km asfalt. Såååå härligt! Perfekt väder, perfekta kläder. Lugnt tempo och underbar sol
Årets mest efterlängtade pass? (H:)
Kändes nästan så! Första gången jag vågade mig på att springa hem från jobbet sedan peroneus brevis-skadan i början av september. 16 km asfalt. Såååå härligt! Perfekt väder, perfekta kläder. Lugnt tempo och underbar sol
Quote from Funbeat user on 6 October 2012, 19:40Trevligt Jenny! Inget är så gott som att ha känslan efter ett pass att jag fixade passet utan att ha ont och konstatera för sig själv att nästa pass kommer också att gå bra. (V)
Själv sprang jag i höstsol idag och kunde glädjas åt alla fina färger som fin
Trevligt Jenny! Inget är så gott som att ha känslan efter ett pass att jag fixade passet utan att ha ont och konstatera för sig själv att nästa pass kommer också att gå bra. (V)
Själv sprang jag i höstsol idag och kunde glädjas åt alla fina färger som fin
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 10:17Tack Ewa!
Idag en tung runda på Vallentuna IP. Totalt 13 km med stumma ben. De stumma benen är troligen en effekt av fredags asfaltspass, det första på länge. Lät de stumma benen bestämma tempot, så det blev ett myspass i skogen! Härliga dofter och färger
Tack Ewa!
Idag en tung runda på Vallentuna IP. Totalt 13 km med stumma ben. De stumma benen är troligen en effekt av fredags asfaltspass, det första på länge. Lät de stumma benen bestämma tempot, så det blev ett myspass i skogen! Härliga dofter och färger
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 16:45Rund byn med sonen. Låg tempo. Kändes bra !! 🙂
Rund byn med sonen. Låg tempo. Kändes bra !! 🙂