Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

5 km på löpband idag. Gick finemang i minimalistdojorna. Gillas skarpt. Men måste snart klämma in ett riktigt löppass utomhus igen. Brr kallt.

femman i eljuspåret .Lugnt i början sedan ökade mot slutet. Kändes bra !! Tempo var ca.4:31. Till sist ner löpning en och halv kilometer. 🙂

Efterlängtat pass: Vallentunasjön runt (21,7 km). Har inte sprungit runt sjön sedan i början av juni. Tror jag har sprungit något enstaka pass på 23 km på Vallentuna IP efter detta, men detta var första långpasset sedan peroneus brevis-skadan. Hade trevli

Härlig tur längs havet i Medulin, Kroatien. 20C i skuggan. Skön temp.

segt. totalt omotiverad. nästan så jag kände för att avbryta mitt i, men eftersom jag aldrig avbryter så blev de en hel runda även denna gång, trots att den blev kortare än ursprungsplanen. När ja nådde mål va ja inte ens trött, så fick en mental lussing

spring till gymmet, körde lite spinning och sprang sedan hem. Vart totalt 7km, vart lite kallt på hemvägen, innan man fått upp temperaturen, annars så var det bra

En mil på Hässelbyloppet, något stela ben eftersom jag mest varit ute i skogen på svampplockning och geocaching de sista veckorna, det är inte bra för löpningen. Nu ska det bli bot och bättring 🙂

Nitton kilometer med två komppisar! Längsta pass till mig i det här året. Kändes OK efteråt! 🙂

Totalt 16 km härlig transportlöpning idag. Perfekt väder och vinden hade mojnat helt. 8 km med gamla skor (NB 890) sedan skobyte till nya skor (NB 1600) och ytterligare 8 km löpning. Underbart skönt!
Kram,
Jenny

7 km morgonjogging. sjysst temperatur. fina höstfärger.