Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Hej, är nybörjare på löpning och kämpar ännu med att kunna springa en hel km. Jag vet att jag ska klara 5 km. Önskar tips!!!!!!

I dag var det riktigt härligt att springa. En sväng på Lidingö, över Gärdet, längs Djurgårdskanalen och tillbaka till Stadion. Drygt 17 km blev det.

Andra rundan för året. Kändes tungt idag, satsade att springa uppför backar jag annars brukar springa nerför. Men det var halkfritt och det var behagligt. 🙂
Ulrika, det finns en tråd som handlar om att springa en mil, titta på den, där kan du få tips p

Träning för 3:e dagen i rad, det blev 3 km löpning, några tänjövningar, burpees (maxtest) och en del styrkeövningar. Skönt att komma ut idag och det var så vackert med rimfrosten.

10km i lugnt tempo känndes precis rätt i dag

Perfekt, härligt, underbart!
Det var så skönt att komma ut och springa! 16 km transportlöpning hem från jobbet. Valde rätt skor - dobbskorna. New Balance 890 fick följa med i ryggsäcken, för att möjliggöra skobyte ifall det varit mycket barmark.
Kram,
Je

Motvind och -4,5°C, härligt, härligt!
16 km transportlöpning hem från jobbet, idag med gårdagens reafynd: Gore löparjacka med Windstopper framtill och ett stort parti nät på ryggen. Jackan var riktigt bra, bättre vindtät än Sauconys jacka. Det blev inte

Underbart härligt i -8,5°C och morgonljus.
Kram,
Jenny

15km i stålande solsken och härligt knarr under fötterna.

Inget löppass, kroppen ville inte vara med på det idag så det fick bli en promenad på nästan tre timmar. Stel i ryggen efter gårdagens geocaching så det får bli ett yogapass i kväll.