Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 11:29Tunga ben, tungt underlag. Kom ändå runt den tänkta rundan, pannbensträning. Inget vidare tempo, försöker vara snäll mot höftböjaren som är under rehab. Härligt väder, härlig temperatur.
Kram,
Jenny
Tunga ben, tungt underlag. Kom ändå runt den tänkta rundan, pannbensträning. Inget vidare tempo, försöker vara snäll mot höftböjaren som är under rehab. Härligt väder, härlig temperatur.
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 21:4319.5 km kändes helt ok , lugnt tempo .
19.5 km kändes helt ok , lugnt tempo .
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 11:52Lugna 9 km i snön. Härligt 🙂
Lugna 9 km i snön. Härligt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 12:37Gårdagens tävling "Ismilen" var rolig men jobbig.
Mycket snö att pulsa i men sköna -2c.
Blev inga rekordtider direkt (skyller på snön,och att jag fick kramp i sidan efter 7 km), men roligt att ha varit med - även om deltagarna var väldigt få.
Gårdagens tävling "Ismilen" var rolig men jobbig.
Mycket snö att pulsa i men sköna -2c.
Blev inga rekordtider direkt (skyller på snön,och att jag fick kramp i sidan efter 7 km), men roligt att ha varit med - även om deltagarna var väldigt få.
Quote from Funbeat user on 10 February 2013, 13:04Tunga ben, tungt underlag. Stickande motvind och -5°C. Improviserade en ny löprunda, men blev besviken att det ej blev en längre distans, 11,08 km enligt Löprundan (iForms hemsida). Har haft tunga ben hela veckan, i och för sig har det även varit tungt un
Tunga ben, tungt underlag. Stickande motvind och -5°C. Improviserade en ny löprunda, men blev besviken att det ej blev en längre distans, 11,08 km enligt Löprundan (iForms hemsida). Har haft tunga ben hela veckan, i och för sig har det även varit tungt un
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 19:53Tungt i den kyla som var. Men jag var väldigt glad över att ha genomfört tredje löppasset på så kort tid.
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Tungt i den kyla som var. Men jag var väldigt glad över att ha genomfört tredje löppasset på så kort tid.
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 20:20Plan B, det blev ej löpvila idag...
För att få veckans löpning att gå ihop med schemat blev det transportlöpning hem idag.
Hade visst missuppfattat väderprognosen, trodde att det skulle snöa 10-15 cm natten mellan söndag och måndag, men det var visst und
Plan B, det blev ej löpvila idag...
För att få veckans löpning att gå ihop med schemat blev det transportlöpning hem idag.
Hade visst missuppfattat väderprognosen, trodde att det skulle snöa 10-15 cm natten mellan söndag och måndag, men det var visst und
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 11:41Lätt !
Idag var det förvånande lätt, trots att rundan blev den längsta i mitt liv, 25km.
Det som sätter stopp/gradvis sänker hastigheten är stumma ben, bara nöta på så ger det sig 🙂
Lätt !
Idag var det förvånande lätt, trots att rundan blev den längsta i mitt liv, 25km.
Det som sätter stopp/gradvis sänker hastigheten är stumma ben, bara nöta på så ger det sig 🙂
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 15:07Försiktigt!
Efter en promenad i onsdags fick jag känningar i peroneus brevis-senan igen (hade lite känningar i höstas). Jag har löpvilat sedan i måndags och fick foten tejpad i torsdags.
Idag körde jag alternativ träning, 45 min spinning, utan känningar
Försiktigt!
Efter en promenad i onsdags fick jag känningar i peroneus brevis-senan igen (hade lite känningar i höstas). Jag har löpvilat sedan i måndags och fick foten tejpad i torsdags.
Idag körde jag alternativ träning, 45 min spinning, utan känningar
Quote from Funbeat user on 16 February 2013, 20:42Trögt!
Fjärde joggingrundan sedan jag helt oplanerat bestämde mig för att göra något åt min obefintliga kondition och den slutade med ond rygg. Efter lite googling som ledde mig hit till funbeat (där jag visst hade mitt gamla konto kvar som jag inte varit
Trögt!
Fjärde joggingrundan sedan jag helt oplanerat bestämde mig för att göra något åt min obefintliga kondition och den slutade med ond rygg. Efter lite googling som ledde mig hit till funbeat (där jag visst hade mitt gamla konto kvar som jag inte varit