Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 13:03Strålande sol rund byn tvågånger.8,64 km. Lugn tempo. Det kändes bra hela sträckan !! 🙂
Strålande sol rund byn tvågånger.8,64 km. Lugn tempo. Det kändes bra hela sträckan !! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 13:32lättare än förväntat. löpband idag. började lätt o långsamt och ökade allteftersom från 6:40 till 5:00. bara några minuter på slutet i 5-tempo men överraskade mig själv med att känna att jag kunde ha fortsatt ett tag. skav i fötterna dock och så hade jag
lättare än förväntat. löpband idag. började lätt o långsamt och ökade allteftersom från 6:40 till 5:00. bara några minuter på slutet i 5-tempo men överraskade mig själv med att känna att jag kunde ha fortsatt ett tag. skav i fötterna dock och så hade jag
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 16:37Härligt söndagsrunda, 17km i strålande sol och en plusgrad. Mycket folk ute och njöt av solen vilket gjorde att det bitvis vart lite trångt. Årets härligaste pass. (H)
Härligt söndagsrunda, 17km i strålande sol och en plusgrad. Mycket folk ute och njöt av solen vilket gjorde att det bitvis vart lite trångt. Årets härligaste pass. (H)
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 21:23Igår blev det 31km på 2:33. Kändes helt ok men den annalkande förkylningen har nu tyvärr brutit ut så nu blir träningsfritt ett tag.
Igår blev det 31km på 2:33. Kändes helt ok men den annalkande förkylningen har nu tyvärr brutit ut så nu blir träningsfritt ett tag.
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 11:24Blev ca 5 km. Väldigt tung löpning idag, kändes som om mitt hjärta och mina lungor brast en bit för varje steg. Till slut kom jag iallafall hem. Vädret var inget speciellt, molnigt och vindstilla. Tiden blev exakt 30 min. 🙂
Blev ca 5 km. Väldigt tung löpning idag, kändes som om mitt hjärta och mina lungor brast en bit för varje steg. Till slut kom jag iallafall hem. Vädret var inget speciellt, molnigt och vindstilla. Tiden blev exakt 30 min. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 11:42Första rundan på väldigt länge. var rätt aktiv för ca 1 år sedan. Det blev 2,02 km idag på 10:04 min. Helt okej men kort sträck.
Dock räckte det gott och väl för att börja med. 🙂
Första rundan på väldigt länge. var rätt aktiv för ca 1 år sedan. Det blev 2,02 km idag på 10:04 min. Helt okej men kort sträck.
Dock räckte det gott och väl för att börja med. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2013, 14:47Mycket tillfredsställande ! 😀
Sprang med ny högsta maxpuls i 8 av 10 kilometer och det kändes bra ! T om så fräscha ben i slutet att jag gjorde snabbaste ruschen på 20 år (en kort sträcka, 100-200m men ändå)...det rör på sig iaf ! Och ny bästa tid på mi
Mycket tillfredsställande ! 😀
Sprang med ny högsta maxpuls i 8 av 10 kilometer och det kändes bra ! T om så fräscha ben i slutet att jag gjorde snabbaste ruschen på 20 år (en kort sträcka, 100-200m men ändå)...det rör på sig iaf ! Och ny bästa tid på mi
Quote from Funbeat user on 26 February 2013, 20:35Woho! Härligt!
Tog en friskvårdstimme och kom iväg hyfsat tidigt från jobbet. Hann hela vägen hem innan mörkret inföll, så himla skönt!
Barmark till stora delar, så skolvalet, New Balance 890 v3 var helt rätt!
Andra gången någonsin jag använde min Garmi
Woho! Härligt!
Tog en friskvårdstimme och kom iväg hyfsat tidigt från jobbet. Hann hela vägen hem innan mörkret inföll, så himla skönt!
Barmark till stora delar, så skolvalet, New Balance 890 v3 var helt rätt!
Andra gången någonsin jag använde min Garmi
Quote from Funbeat user on 26 February 2013, 21:04Härligt att få komma ut på isfria grusvägar i Skatås. 12 km i lugnt härligt tempo.
Härligt att få komma ut på isfria grusvägar i Skatås. 12 km i lugnt härligt tempo.
Quote from Funbeat user on 28 February 2013, 11:14Kändes underbart! 🙂 Första morgonrundan för året. Det var jag och vindkraftverk på väg på 31:an i arla morgonstund. Fåglarna var också alerta med sin sång. Åtta grader kallt och bra grepp i dubbarna på dojorna. Härligt! (L)
Kändes underbart! 🙂 Första morgonrundan för året. Det var jag och vindkraftverk på väg på 31:an i arla morgonstund. Fåglarna var också alerta med sin sång. Åtta grader kallt och bra grepp i dubbarna på dojorna. Härligt! (L)