Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Det blev inget löppass idag - Smärta.

Sliten höft, smärta som gör att jag inte vill/kan dra igång och kuta (säckar ju nästan ihop hemma när jag reser mig från stolen..varför ville jag nu ut och löpa då ????? ) Provade värma upp, jogg och promenad men fic

Vårkänslor! 9 grader när jag sprang ut, 7.3 när jag kom hem (t+)

Fantastiskt skojigt!
Terränglöpning i Stockholm med Team Nordic Trail. Sju backintervaller med snöpulsning, tre av intervallerna i obanad terräng. Super, superkul!
Kram,
Jenny

lätt. 🙂

Ganska tungt, men skönt ändå!
Kram,
Jenny

Idag var det tryck i stegen, solskenet gjorde nog sitt till oxå 😉

Kändes bra !

Har väntat och väntat, hela veckan på att få komma ut och kuta ! Haft tid att planera, köpt lite kompressionskläder, tights och annat för att inte påfresta benen allför mycket.

Sprang med 92-93 i kadens, eller steg per minut, som innebär at

Härligt, lugnt och skönt.
Sprang för första gången med NB Ionix 3090 och de kändes supersköna! Lätta och fina. Inte något vidare grepp på is, så jag fick trippa på Åbyholmsvägen. Bytte till VJ Bold Black och sprang 5:an på Vallentuna IP. Skorna är så lätt

Helt okej, blev väl ca 4.5 km. Normal fart blandat med några ruscher i uppförsbacke. Vädret var perfekt förutom vinden som brände i ansiktet. Ca 10-.

Äntligen börjar farten komma tillbaka en smula. Från att ha varit skadad och ha legat och plöjt i 6-6:30-tempo körde jag idag ett pass på knappt 7 km där jag efter någon kilometers uppvärmning låg i 5:30-5:40-tempo. Hade det inte varit för den förbaskade