Quote from Funbeat user on 20 March 2013, 19:13Ganska tungt. Matigt.
Stel och värk från tidigare löpning, därför sakta sakta igångkörning med korta steg, kändes som promenadtakt ! Efter någon kilometer (från mig är det uppför åt alla håll i 2-3km) märker jag att pulsen INTE höjs som tidigare, den för
Ganska tungt. Matigt.
Stel och värk från tidigare löpning, därför sakta sakta igångkörning med korta steg, kändes som promenadtakt ! Efter någon kilometer (från mig är det uppför åt alla håll i 2-3km) märker jag att pulsen INTE höjs som tidigare, den för
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 09:00Kände den vanliga intervallmotviljan, men det gick faktiskt rätt bra ... trots att jag körde fel pass dubbelt upp ...
Kände den vanliga intervallmotviljan, men det gick faktiskt rätt bra ... trots att jag körde fel pass dubbelt upp ...
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 15:15Härligt väder. Inget slask, lite vind och bar asfalt till stora delar. Lite flåsigt när jag sprang in i de värsta uppförsbackarna efter 5 av 6,5 km tempo, men formen börjar komma så sakta och jag kunde jobba mig igenom det och plocka igen förlorad tid inn
Härligt väder. Inget slask, lite vind och bar asfalt till stora delar. Lite flåsigt när jag sprang in i de värsta uppförsbackarna efter 5 av 6,5 km tempo, men formen börjar komma så sakta och jag kunde jobba mig igenom det och plocka igen förlorad tid inn
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 20:06Intervaller, 25 min sammanlagt på löpbandet. Kändes nog bra, men borde ha väntat ännu en halvtimme innan jag sprang. Middag ni vet... Varmt och svettigt var det, radion på högsta volym. Ännu en andelning till varför jag helst inte vill att någon är hemma
Intervaller, 25 min sammanlagt på löpbandet. Kändes nog bra, men borde ha väntat ännu en halvtimme innan jag sprang. Middag ni vet... Varmt och svettigt var det, radion på högsta volym. Ännu en andelning till varför jag helst inte vill att någon är hemma
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 13:52På språng !
Hakade på en löpare som sprang åt mitt tänkta håll, tempot var ung 4:50, 20-30s snabbare än jag själv öppnar, men det gick följa efter lätt. Vid 2.5km skildes våra vägar och då tänkte jag att det vore väl dags att sätta första rundan under 5:
På språng !
Hakade på en löpare som sprang åt mitt tänkta håll, tempot var ung 4:50, 20-30s snabbare än jag själv öppnar, men det gick följa efter lätt. Vid 2.5km skildes våra vägar och då tänkte jag att det vore väl dags att sätta första rundan under 5:
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 16:5912,1 km i dag! 4:30 Tempo. testade lite kontitionen. är nöjd när orkade hålla lite Tempo! 🙂 Första lite längre lopp till mig i det här året! 🙂
12,1 km i dag! 4:30 Tempo. testade lite kontitionen. är nöjd när orkade hålla lite Tempo! 🙂 Första lite längre lopp till mig i det här året! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 21:50Långpass. 13 km i lite under 5:30 tempo. Ganska nöjd med att det gick såpass smärtfritt även om uppförsbackarna efter 10 km är sega. Sen var rundan nästan 2 km längre än planerat så jag fick sänka farten och jogga på när jag var klar. Men det var soligt o
Långpass. 13 km i lite under 5:30 tempo. Ganska nöjd med att det gick såpass smärtfritt även om uppförsbackarna efter 10 km är sega. Sen var rundan nästan 2 km längre än planerat så jag fick sänka farten och jogga på när jag var klar. Men det var soligt o
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 17:38Bra, 15 km med hunden blev det, enda jag inte gillade var några överraskningpölar med slask och isvatten ...
Bra, 15 km med hunden blev det, enda jag inte gillade var några överraskningpölar med slask och isvatten ...
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 19:28Bra känsla på Premiärmilen idag, underlaget var klart bättre än väntat 🙂
Bra känsla på Premiärmilen idag, underlaget var klart bättre än väntat 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2013, 21:4110km fart och det kändes helt fantastiskt .
10km fart och det kändes helt fantastiskt .