Quote from Jonny Persson on 9 April 2013, 18:13På det första passet var jag mest hungrig men belönades med frukost när jag kom hem. Det andra passet var på en och samma gång underbart och förfärligt. Drygt en timme upp och ner i den för säsongen stängda slalombacken och det börjar bli halt i pisten. S
På det första passet var jag mest hungrig men belönades med frukost när jag kom hem. Det andra passet var på en och samma gång underbart och förfärligt. Drygt en timme upp och ner i den för säsongen stängda slalombacken och det börjar bli halt i pisten. S
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 13:34!4km med 9*1000m tröskel, segt
!4km med 9*1000m tröskel, segt
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 14:426,4 km i måndags och samma sträcka idag. Inte pressat på så mkt, bara tänkt hålla mindre än mitt långfärdstempo. Blev 5:59 i måndags och 5:54 idag trots att jag trodde det gick långsammare. Blir ännu en kort runda denna vecka, kanske intervaller o så ska
6,4 km i måndags och samma sträcka idag. Inte pressat på så mkt, bara tänkt hålla mindre än mitt långfärdstempo. Blev 5:59 i måndags och 5:54 idag trots att jag trodde det gick långsammare. Blir ännu en kort runda denna vecka, kanske intervaller o så ska
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 17:34Skön morgonlöpning! Med klarblå himmel och närmast obefintlig vind kändes 11,2 km i cirka 4:00 min/km tempo som en promenad runt eljusspåret 🙂 Ikväll blir det fotbollsträning med Holm.
Skön morgonlöpning! Med klarblå himmel och närmast obefintlig vind kändes 11,2 km i cirka 4:00 min/km tempo som en promenad runt eljusspåret 🙂 Ikväll blir det fotbollsträning med Holm.
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 22:23Såg fram emot det här passet. Jobbfri kväll och kunde vila för en gång skull efter jobbet. Viktigt, viktigt att inte gå på för hårt och jag bevakade pulsen hela vägen. Väl ute gör jag inte det snabbaste långpasset på sistone men kanske det mest kontroller
Såg fram emot det här passet. Jobbfri kväll och kunde vila för en gång skull efter jobbet. Viktigt, viktigt att inte gå på för hårt och jag bevakade pulsen hela vägen. Väl ute gör jag inte det snabbaste långpasset på sistone men kanske det mest kontroller
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 08:05Gårdagens transportlöpning genomfördes i lätta, sköna racingskorna (New Balance WR1600). Äntligen! Och dessutom delvis rensopade gångvägar/trottoarer! Vårkänsla!
Kram,
Jenny
Gårdagens transportlöpning genomfördes i lätta, sköna racingskorna (New Balance WR1600). Äntligen! Och dessutom delvis rensopade gångvägar/trottoarer! Vårkänsla!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 11:38Skönt, perfekt väder och halkfritt underlag. Långpass runt Vallentunasjön i bekvämt tempo. Mina 21,7 km kändes dock futtiga jämfört med gårdagens tappra löpare, som sprang Täby Extreme Challenge, dvs 8 eller 16 mil på en rundbana på ca 1 mil.
Nöjd och be
Skönt, perfekt väder och halkfritt underlag. Långpass runt Vallentunasjön i bekvämt tempo. Mina 21,7 km kändes dock futtiga jämfört med gårdagens tappra löpare, som sprang Täby Extreme Challenge, dvs 8 eller 16 mil på en rundbana på ca 1 mil.
Nöjd och be
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 13:02lätt först0. sen tungt... trots kortare än planerat, blev 12 km, med 3-4 min paus för skobyte vid 9km. Första delen i minimalistdojor, resten i vanliga dojor. Väl vid slutsträcket upptäckte jag att ja sprungit för fort eftersom ja egentligen hade lite kor
lätt först0. sen tungt... trots kortare än planerat, blev 12 km, med 3-4 min paus för skobyte vid 9km. Första delen i minimalistdojor, resten i vanliga dojor. Väl vid slutsträcket upptäckte jag att ja sprungit för fort eftersom ja egentligen hade lite kor
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 17:00Mer träning än jag anade !
Cyklade en mil utanför samhället och fortsatte rundan till fots genom att löpa 10km i 5:30 tempo genom en klart mer kuperad runda än jag föreställt mig. Målet var att få se vidsträckta fält, men det var mest långa backar, mycke
Mer träning än jag anade !
Cyklade en mil utanför samhället och fortsatte rundan till fots genom att löpa 10km i 5:30 tempo genom en klart mer kuperad runda än jag föreställt mig. Målet var att få se vidsträckta fält, men det var mest långa backar, mycke
Quote from Funbeat user on 14 April 2013, 17:52Dagens lopp kändes helt okej, med tanke på de dåliga förutsättningar jag hade. Skönt att det är genomfört!
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Dagens lopp kändes helt okej, med tanke på de dåliga förutsättningar jag hade. Skönt att det är genomfört!
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa