Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

På det första passet var jag mest hungrig men belönades med frukost när jag kom hem. Det andra passet var på en och samma gång underbart och förfärligt. Drygt en timme upp och ner i den för säsongen stängda slalombacken och det börjar bli halt i pisten. S

!4km med 9*1000m tröskel, segt

6,4 km i måndags och samma sträcka idag. Inte pressat på så mkt, bara tänkt hålla mindre än mitt långfärdstempo. Blev 5:59 i måndags och 5:54 idag trots att jag trodde det gick långsammare. Blir ännu en kort runda denna vecka, kanske intervaller o så ska

Skön morgonlöpning! Med klarblå himmel och närmast obefintlig vind kändes 11,2 km i cirka 4:00 min/km tempo som en promenad runt eljusspåret 🙂 Ikväll blir det fotbollsträning med Holm.

Såg fram emot det här passet. Jobbfri kväll och kunde vila för en gång skull efter jobbet. Viktigt, viktigt att inte gå på för hårt och jag bevakade pulsen hela vägen. Väl ute gör jag inte det snabbaste långpasset på sistone men kanske det mest kontroller

Gårdagens transportlöpning genomfördes i lätta, sköna racingskorna (New Balance WR1600). Äntligen! Och dessutom delvis rensopade gångvägar/trottoarer! Vårkänsla!
Kram,
Jenny

Skönt, perfekt väder och halkfritt underlag. Långpass runt Vallentunasjön i bekvämt tempo. Mina 21,7 km kändes dock futtiga jämfört med gårdagens tappra löpare, som sprang Täby Extreme Challenge, dvs 8 eller 16 mil på en rundbana på ca 1 mil.
Nöjd och be

lätt först0. sen tungt... trots kortare än planerat, blev 12 km, med 3-4 min paus för skobyte vid 9km. Första delen i minimalistdojor, resten i vanliga dojor. Väl vid slutsträcket upptäckte jag att ja sprungit för fort eftersom ja egentligen hade lite kor

Mer träning än jag anade !

Cyklade en mil utanför samhället och fortsatte rundan till fots genom att löpa 10km i 5:30 tempo genom en klart mer kuperad runda än jag föreställt mig. Målet var att få se vidsträckta fält, men det var mest långa backar, mycke

Dagens lopp kändes helt okej, med tanke på de dåliga förutsättningar jag hade. Skönt att det är genomfört!

http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa