Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Pannbensförtjockarpass Camilla, jag gillar det. Själv tog jag ett sådant idag. Som jag ser det är oftast problemet att man ser skitvädret innan man ger sig ut. När man väl har kommit ut är det bara att springa på. Regnet stod som spö i backen under en stö

8X10km ultraintervaller , helt färdig har ont överallt , men jag har gjort det 🙂 .

Löpning till jobbet med lite extrasväng - normalt 12-13km, idag blev det 17,7 efter lite irfärder i Hökarängen 🙂 Kändes bra, nu ladda för att springa LL-banan på lördag!

Drygt 115 km härlig löpning med många höjdmetrar den senaste veckan. Gran Canaria, första löppasset 131116 och sista 131122. Helt otroligt vacker miljö! Underbart skojig löpgrupp och härlig löpning. Livet när det är som bäst! Om du aldrig har sprungit ell

Låter göttigt Jenny!

LL 30k idag, kul att ha "provat" och klarat. Hade förstått att sista 10 skulle vara jobbiga och jag var inte kaxig när det var 5 kvar. Men men, klart! 🙂

Härliga 21,1 km i soluppgången idag. Fantastiskt löpväder, -2°C och klarblå himmel och endast svag vind. Underbart! Trött i vänster säte och lite tunga ben, dock var tempot planerat lågt...
Kram,
Jenny

tungt. trötta lår efter gårdagens ridning. inte ridit på 20 år. gu va skoj!!! men oj va hårt de va o kubba i backarna idag.

Underbart skoj, fartlek i terräng/backar, med Team Nordic Trail, Stockholm. Blev lite väl varm, ångrade nästan valet att dra på långtightsen. Nåja, det gick ingen nöd på mig, så jag klagar inte!
Kram,
Jenny

Bra 🙂
Jag hade skjutit upp att springa månadens VU, eftersom jag jobbar (natt) hela helgen så fick det bli idag. Jag trodde jag skulle vara seg efter gårdagens spabesök med styrketräning men det gick undan.

Transportlöpning hem igår, 16 km asfalt på kvällen. Mörkt, perfekt temperatur, pannlampa. Njutning. Hade inte sprungit sedan i tisdags, så jag längtade supermycket!
Idag en kort runda, trots vilodag, 5 km terränglöpning, för att jag inte kunde motstå kött