Quote from Funbeat user on 23 December 2013, 20:13Pigga, lätta fötter i New Balance 1600! Så skönt att kunna skubba i lätta skor den 23 december! Fast jag längtar ju efter snön, förstås...
Kram,
Jenny
Pigga, lätta fötter i New Balance 1600! Så skönt att kunna skubba i lätta skor den 23 december! Fast jag längtar ju efter snön, förstås...
Kram,
Jenny
Quote from Jonny Persson on 23 December 2013, 21:03Jag var mest nöjd med att jag kunde springa i korta tights dagen före julafton!
Jag var mest nöjd med att jag kunde springa i korta tights dagen före julafton!
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 09:1813 km morgonlöpning denna julafton. Regn, blåst och mörker. Pannlampan gjorde ett bra jobb! Konstaterar att fallande regndroppar ser ut som små ljusstrålar i pannlampans sken, mysigt!
Tungt underlag i motionsspåret, men planen var ändå lugn och skön löpni
13 km morgonlöpning denna julafton. Regn, blåst och mörker. Pannlampan gjorde ett bra jobb! Konstaterar att fallande regndroppar ser ut som små ljusstrålar i pannlampans sken, mysigt!
Tungt underlag i motionsspåret, men planen var ändå lugn och skön löpni
Quote from Funbeat user on 24 December 2013, 20:1115km julaftonslöpning kändes mest skönt och avslappnat. Efter all mat jag satt i mig kändes det ännu bättre att jag sprang imorse 🙂
15km julaftonslöpning kändes mest skönt och avslappnat. Efter all mat jag satt i mig kändes det ännu bättre att jag sprang imorse 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 13:06Test av mina julklappsskor, Mizuno Wave Ascend 8. Snårigt, lerigt och blött i skogen, underbart väder, helt vindstilla och 3 plusgrader.
Blev 5 km tvärs genom skogen på små stigar. Underbart!
Test av mina julklappsskor, Mizuno Wave Ascend 8. Snårigt, lerigt och blött i skogen, underbart väder, helt vindstilla och 3 plusgrader.
Blev 5 km tvärs genom skogen på små stigar. Underbart!
Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 13:25(gårdagen!) Min första gång på 42k, kändes väldigt skönt.... ganska ensliga landsvägar, sen vilse ute i grosshandlarvillorna... 🙂
Gott!
(gårdagen!) Min första gång på 42k, kändes väldigt skönt.... ganska ensliga landsvägar, sen vilse ute i grosshandlarvillorna... 🙂
Gott!
Quote from Funbeat user on 26 December 2013, 14:467:e löppasset på lika många dagar. Löpning i Vallentuna IP:s motionsspår, 13 km totalt inklusive transportlöpningen. Underbart väder, solsken och +2°C. Många som tog en annandagspromenad i spåren, såg dock bara en annan löpare. Underbar löpdag!
Kram,
Jenn
7:e löppasset på lika många dagar. Löpning i Vallentuna IP:s motionsspår, 13 km totalt inklusive transportlöpningen. Underbart väder, solsken och +2°C. Många som tog en annandagspromenad i spåren, såg dock bara en annan löpare. Underbar löpdag!
Kram,
Jenn
Quote from Funbeat user on 27 December 2013, 18:16Och så bidde det ett åttonde löppass på åtta dagar. Transportlöpning hem från jobbet, 16 km. Men i morgon blir det vilodag, jag lovar!
Kram,
Jenny
Och så bidde det ett åttonde löppass på åtta dagar. Transportlöpning hem från jobbet, 16 km. Men i morgon blir det vilodag, jag lovar!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 28 December 2013, 22:41Dagens dryga 5km var helt underbara , efter ett uppehåll på 5 veckor för skada , så var det så skönt att få snöra på skorna igen 🙂
Dagens dryga 5km var helt underbara , efter ett uppehåll på 5 veckor för skada , så var det så skönt att få snöra på skorna igen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 14:07Långpass i dagsljus, så skönt! 22 km tillsammans med maken, varav 10 km på Täby IP. Underbart! Solen hann upp ovan trädtopparna innan vi var klara med löpningen, härligt!
Kram,
Jenny
Långpass i dagsljus, så skönt! 22 km tillsammans med maken, varav 10 km på Täby IP. Underbart! Solen hann upp ovan trädtopparna innan vi var klara med löpningen, härligt!
Kram,
Jenny