Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Pigga, lätta fötter i New Balance 1600! Så skönt att kunna skubba i lätta skor den 23 december! Fast jag längtar ju efter snön, förstås...

Kram,
Jenny

Jag var mest nöjd med att jag kunde springa i korta tights dagen före julafton!

13 km morgonlöpning denna julafton. Regn, blåst och mörker. Pannlampan gjorde ett bra jobb! Konstaterar att fallande regndroppar ser ut som små ljusstrålar i pannlampans sken, mysigt!
Tungt underlag i motionsspåret, men planen var ändå lugn och skön löpni

15km julaftonslöpning kändes mest skönt och avslappnat. Efter all mat jag satt i mig kändes det ännu bättre att jag sprang imorse 🙂

Test av mina julklappsskor, Mizuno Wave Ascend 8. Snårigt, lerigt och blött i skogen, underbart väder, helt vindstilla och 3 plusgrader.
Blev 5 km tvärs genom skogen på små stigar. Underbart!

(gårdagen!) Min första gång på 42k, kändes väldigt skönt.... ganska ensliga landsvägar, sen vilse ute i grosshandlarvillorna... 🙂

Gott!

7:e löppasset på lika många dagar. Löpning i Vallentuna IP:s motionsspår, 13 km totalt inklusive transportlöpningen. Underbart väder, solsken och +2°C. Många som tog en annandagspromenad i spåren, såg dock bara en annan löpare. Underbar löpdag!
Kram,
Jenn

Och så bidde det ett åttonde löppass på åtta dagar. Transportlöpning hem från jobbet, 16 km. Men i morgon blir det vilodag, jag lovar!
Kram,
Jenny

Dagens dryga 5km var helt underbara , efter ett uppehåll på 5 veckor för skada , så var det så skönt att få snöra på skorna igen 🙂

Långpass i dagsljus, så skönt! 22 km tillsammans med maken, varav 10 km på Täby IP. Underbart! Solen hann upp ovan trädtopparna innan vi var klara med löpningen, härligt!
Kram,
Jenny