Quote from Funbeat user on 13 January 2014, 20:13Underbart skönt att få springa hem från jobbet idag. -9°C och den utlovade nordvästanvinden uteblev, tack och lov, eftersom jag springer 16 km i princip i nordlig riktning. Så gott som perfekt klädd, möjligen liiiite för varmt, men knappt märkbart. Kände
Underbart skönt att få springa hem från jobbet idag. -9°C och den utlovade nordvästanvinden uteblev, tack och lov, eftersom jag springer 16 km i princip i nordlig riktning. Så gott som perfekt klädd, möjligen liiiite för varmt, men knappt märkbart. Kände
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 18:48Snopet är vad det kändes idag. Efter 3,45 km så satt jag. 🙁 Att man aldrig lär sig! Att springa i snötäckta hjulspår på en grusväg är förrädiskt. Mina trailerskor hade inte en chans att greppa isen under snön. Men inget brutet så det var bara att kuta p
Snopet är vad det kändes idag. Efter 3,45 km så satt jag. 🙁 Att man aldrig lär sig! Att springa i snötäckta hjulspår på en grusväg är förrädiskt. Mina trailerskor hade inte en chans att greppa isen under snön. Men inget brutet så det var bara att kuta p
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 21:00Idag var det kul igen! Efter två värdelösa pass där jag kände mig hängig och trött flöt det på mycket bra idag. Visserligen lugnt, men det är det jag (verkar) gilla. Lugnt och lite längre, blev lite mer än 26km. Kul med snö också, så man får använda dubba
Idag var det kul igen! Efter två värdelösa pass där jag kände mig hängig och trött flöt det på mycket bra idag. Visserligen lugnt, men det är det jag (verkar) gilla. Lugnt och lite längre, blev lite mer än 26km. Kul med snö också, så man får använda dubba
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 21:07Fruset, men jag är en fryslort. Underställ, två jackor, buff och mössa - och jag fryser så jag skakar som en whippet!
Fruset, men jag är en fryslort. Underställ, två jackor, buff och mössa - och jag fryser så jag skakar som en whippet!
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 21:50Underbart roligt! Ånyo ett pass med Team Nordic Trail i Stockholm. Långa intervaller, terränglöpning, pannlampa, insprängda styrkeövningar, löparkompisar, jävlar anamma, peppning. Livet är härligt!
Kram,
Jenny
Underbart roligt! Ånyo ett pass med Team Nordic Trail i Stockholm. Långa intervaller, terränglöpning, pannlampa, insprängda styrkeövningar, löparkompisar, jävlar anamma, peppning. Livet är härligt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 14 January 2014, 22:39Liten annorlunda pass. Var på gubb jympa och volleyboll. Joggade innan dess i sporthall 85 varv rund. Det gör 4,25 km. 🙂
Liten annorlunda pass. Var på gubb jympa och volleyboll. Joggade innan dess i sporthall 85 varv rund. Det gör 4,25 km. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 January 2014, 20:45Så där. Valde New Balance 890v3 istället för Inov-8 Oroc 280 eftersom jag tänkte vara snäll mot vaden, som kände av att jag sprang 4 dagar på raken tidigare i veckan. Dålig fäste, saknade verkligen dobbskorna! Nåväl, val är val och ibland blir valen inte
Så där. Valde New Balance 890v3 istället för Inov-8 Oroc 280 eftersom jag tänkte vara snäll mot vaden, som kände av att jag sprang 4 dagar på raken tidigare i veckan. Dålig fäste, saknade verkligen dobbskorna! Nåväl, val är val och ibland blir valen inte
Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 20:28Underbart! Fantastiskt! Magiskt!
Reflexbanan i Rinkebyskogen i Danderyd, tillsammans med vänner från Team Nordic Trail. Sprang flera km helt ensam mot slutet, hamnade mellan två olika grupper, så jag matade på i mitt eget tempo. Superskönt! 15 km benbryta
Underbart! Fantastiskt! Magiskt!
Reflexbanan i Rinkebyskogen i Danderyd, tillsammans med vänner från Team Nordic Trail. Sprang flera km helt ensam mot slutet, hamnade mellan två olika grupper, så jag matade på i mitt eget tempo. Superskönt! 15 km benbryta
Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 21:38Det kändes riktigt bra. Skönt tempo hela tiden.
Det kändes riktigt bra. Skönt tempo hela tiden.
Quote from Funbeat user on 19 January 2014, 21:51Det kändes så bra att det blev 15 istället för de planerade 10. Men vill benen så vill benen, det är bara att hänga med då 🙂
Det kändes så bra att det blev 15 istället för de planerade 10. Men vill benen så vill benen, det är bara att hänga med då 🙂