Quote from Funbeat user on 6 April 2014, 09:127 km löpning idag, kände inte av vaden alls, så skönt! Vågade mig på en runda med en något brantare backe, och vaden protesterade inte då heller.
Underbart, men löparformen är som bortblåst: skadan, pollen eller både och?
Nåväl, nu är jag förhoppningsvis
7 km löpning idag, kände inte av vaden alls, så skönt! Vågade mig på en runda med en något brantare backe, och vaden protesterade inte då heller.
Underbart, men löparformen är som bortblåst: skadan, pollen eller både och?
Nåväl, nu är jag förhoppningsvis
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 16:19Gårdagens pass på 3,3 km med efterföljande nässelplockning var härliga 😀
Första löppasset på jag vet inte hur länge, funderade på 6 km i Ågesta men kände att 3,3 var lagom. Såg fram emot nästa runda när jag var klar och det är ju så det ska vara.Det
Gårdagens pass på 3,3 km med efterföljande nässelplockning var härliga 😀
Första löppasset på jag vet inte hur länge, funderade på 6 km i Ågesta men kände att 3,3 var lagom. Såg fram emot nästa runda när jag var klar och det är ju så det ska vara.
Det
Quote from Funbeat user on 7 April 2014, 20:30Dagens pass kändes helt okej.
Tog en promenad upp för berget till alla motionsspår där jag tänkt ge mig på milen. Måste bygga lite distans nu innan gbg-varvet så tänkte prova på att springa 4km, gå 1km o.s.v.
När jag väl springer runt där uppe i mina
Dagens pass kändes helt okej.
Tog en promenad upp för berget till alla motionsspår där jag tänkt ge mig på milen. Måste bygga lite distans nu innan gbg-varvet så tänkte prova på att springa 4km, gå 1km o.s.v.
När jag väl springer runt där uppe i mina
Quote from Funbeat user on 8 April 2014, 12:48Härligt att läsa att du kämpar på, Henrik och har en positiv attityd! Skynda långsamt och njut av löpningen!
Dagens pass för mig var heeelt sagolikt! Har åkt på en överansträngningsskada i en knäled (eller vad det nu är) i vänster knä, så nu har sjukgymn
Härligt att läsa att du kämpar på, Henrik och har en positiv attityd! Skynda långsamt och njut av löpningen!
Dagens pass för mig var heeelt sagolikt! Har åkt på en överansträngningsskada i en knäled (eller vad det nu är) i vänster knä, så nu har sjukgymn
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 07:49Underbart, gårdagens pass var underbart!
Äntligen terränglöpning med Team Nordic Trail igen! Ingen känning i vaden! Långa intervaller och lite ruscher också, så roligt! Grymt roligt!
Kram,
Jenny
Underbart, gårdagens pass var underbart!
Äntligen terränglöpning med Team Nordic Trail igen! Ingen känning i vaden! Långa intervaller och lite ruscher också, så roligt! Grymt roligt!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 9 April 2014, 21:43Heja dig och heja vaden! Härligt att du kunde springa på lite! 😀
En kärlek!
Heja dig och heja vaden! Härligt att du kunde springa på lite! 😀
En kärlek!
Quote from Funbeat user on 11 April 2014, 18:38Nu är det wohoooo på riktigt!
10 km löpning utan känning från vaden! En del backar, förvisso på gång- och cykelväg, men ändå. Det funkar! Det kändes tufft, flåset är dåligt och benen kändes tunga. Skuggbilden visade en "tung" löpare. Döm om min förvåning
Nu är det wohoooo på riktigt!
10 km löpning utan känning från vaden! En del backar, förvisso på gång- och cykelväg, men ändå. Det funkar! Det kändes tufft, flåset är dåligt och benen kändes tunga. Skuggbilden visade en "tung" löpare. Döm om min förvåning
Quote from Funbeat user on 13 April 2014, 17:44Härlig morgonlöpning, större delen av passet på Vallentuna IP. Totalt 13 km och en hel del småbackar och någon lite större backe. Inget gnäll alls från vaden, såååå skönt!
På eftermiddagen blev det nästan 9 km hundpromenad, en stor del i skog och mark. S
Härlig morgonlöpning, större delen av passet på Vallentuna IP. Totalt 13 km och en hel del småbackar och någon lite större backe. Inget gnäll alls från vaden, såååå skönt!
På eftermiddagen blev det nästan 9 km hundpromenad, en stor del i skog och mark. S
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 09:02Tung dag idag. Motvind både mentalt och på riktigt. Idag skulle en hundkompis ha varit toppen att ha som sällskap och lite motivation!
Tung dag idag. Motvind både mentalt och på riktigt. Idag skulle en hundkompis ha varit toppen att ha som sällskap och lite motivation!
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 21:48Upprymd är ordet idag. Har för första gången i mitt liv tror jag "sprungit" 3 km. Inte mycket för de flesta men för mig är det stort. Har försökt länge komma igång och få en bättre kondition, men mitt knä har spökat bara av att ta långa raska promenader.
Upprymd är ordet idag. Har för första gången i mitt liv tror jag "sprungit" 3 km. Inte mycket för de flesta men för mig är det stort. Har försökt länge komma igång och få en bättre kondition, men mitt knä har spökat bara av att ta långa raska promenader.