Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 15:12Henrik!
Gäller att ha en stor garderob då....... 😉
Henrik!
Gäller att ha en stor garderob då....... 😉
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 17:36Tomt....eftersom det inte blev nåt. Frugans fyra bröder kommer för planering av Barcelona-resa i afton. Ja den där Zlatan ska vi tydligen kolla på. Så jag fick hålla tilldo med tre sreak-kilometrar ...alltid nåt.;)
Tomt....eftersom det inte blev nåt. Frugans fyra bröder kommer för planering av Barcelona-resa i afton. Ja den där Zlatan ska vi tydligen kolla på. Så jag fick hålla tilldo med tre sreak-kilometrar ...alltid nåt.;)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 18:55Lugn jogg med ryggsäck till och från jobbet. Sakta sakta läker mina baksidor ihop. Skön start på dagen men håller med Henrik om roddandet av kläder å skor. Lyckades glömma jacka, lite kallt att gå och köpa lunch. Hem i mörker. Lite tokig måste man vara so
Lugn jogg med ryggsäck till och från jobbet. Sakta sakta läker mina baksidor ihop. Skön start på dagen men håller med Henrik om roddandet av kläder å skor. Lyckades glömma jacka, lite kallt att gå och köpa lunch. Hem i mörker. Lite tokig måste man vara so
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 22:57Skor och jacka blir kvar på kontoret. Packar med en handduk, två par jeans, tre t-shirts och fem par underkläder/sockar. Kompletterar med bröd, ägg och havregryn för en vecka vilket, tillsammans med tillgänglig till-kaffet-mjölk och stor fruktkorg, bör lö
Skor och jacka blir kvar på kontoret. Packar med en handduk, två par jeans, tre t-shirts och fem par underkläder/sockar. Kompletterar med bröd, ägg och havregryn för en vecka vilket, tillsammans med tillgänglig till-kaffet-mjölk och stor fruktkorg, bör lö
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 13:16Långt. Långpass där jag försökt hålla pulsen i låg i besvärlig terräng. Lerigt och blött. Fick skrubba fötterna rena hemma, tårna var svarta på ovansidan.
Långt. Långpass där jag försökt hålla pulsen i låg i besvärlig terräng. Lerigt och blött. Fick skrubba fötterna rena hemma, tårna var svarta på ovansidan.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 14:45Första passet i mina nya skor. Super stabilt och skönt. Bara lite för få solglimtar…
Första passet i mina nya skor. Super stabilt och skönt. Bara lite för få solglimtar…
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 16:55Sonen har 40.5 °C i feber, så man sov inte många minuter i natt... Då känns det skönt att ändå lyckas få till en runda dagen efter. Kände mig "halvtoppad" innan jag stack ut pga brist på sömn, men väl ute i spåret var det rejält med sprutt i dojjorna! 😀
Sonen har 40.5 °C i feber, så man sov inte många minuter i natt... Då känns det skönt att ändå lyckas få till en runda dagen efter. Kände mig "halvtoppad" innan jag stack ut pga brist på sömn, men väl ute i spåret var det rejält med sprutt i dojjorna! 😀
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 19:47Första passet på ett par veckor som kändes behagligt och utan smärta i höft. Gick hyfsat rappt och med bra känsla. I min dumhet har jag stretchat för mycket igen (jag lider av överrörlighet). Nu är jag tillbaks och varje pass förbereder mig för min livs r
Första passet på ett par veckor som kändes behagligt och utan smärta i höft. Gick hyfsat rappt och med bra känsla. I min dumhet har jag stretchat för mycket igen (jag lider av överrörlighet). Nu är jag tillbaks och varje pass förbereder mig för min livs r
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 21:18Tungt i både andningen och kroppen... Andra passet med de nya skorna; samma känsla trots att det skiljer några veckor! Ren tillfällighet, eller är skorna helt enkelt inte rätt för mig? *filosoferar*
Tungt i både andningen och kroppen... Andra passet med de nya skorna; samma känsla trots att det skiljer några veckor! Ren tillfällighet, eller är skorna helt enkelt inte rätt för mig? *filosoferar*
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 22:37Hej! G-man. Blev nyfiken ? Överrölighet?? Vad betyder det? Kan man stretcha för mycket?? Det är många fågetecken .(H:)
Hej! G-man. Blev nyfiken ? Överrölighet?? Vad betyder det? Kan man stretcha för mycket?? Det är många fågetecken .(H:)