Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Henrik!

Gäller att ha en stor garderob då....... 😉

Tomt....eftersom det inte blev nåt. Frugans fyra bröder kommer för planering av Barcelona-resa i afton. Ja den där Zlatan ska vi tydligen kolla på. Så jag fick hålla tilldo med tre sreak-kilometrar ...alltid nåt.;)

Lugn jogg med ryggsäck till och från jobbet. Sakta sakta läker mina baksidor ihop. Skön start på dagen men håller med Henrik om roddandet av kläder å skor. Lyckades glömma jacka, lite kallt att gå och köpa lunch. Hem i mörker. Lite tokig måste man vara so

Skor och jacka blir kvar på kontoret. Packar med en handduk, två par jeans, tre t-shirts och fem par underkläder/sockar. Kompletterar med bröd, ägg och havregryn för en vecka vilket, tillsammans med tillgänglig till-kaffet-mjölk och stor fruktkorg, bör lö

Långt. Långpass där jag försökt hålla pulsen i låg i besvärlig terräng. Lerigt och blött. Fick skrubba fötterna rena hemma, tårna var svarta på ovansidan.

Första passet i mina nya skor. Super stabilt och skönt. Bara lite för få solglimtar…

Sonen har 40.5 °C i feber, så man sov inte många minuter i natt... Då känns det skönt att ändå lyckas få till en runda dagen efter. Kände mig "halvtoppad" innan jag stack ut pga brist på sömn, men väl ute i spåret var det rejält med sprutt i dojjorna! 😀

Första passet på ett par veckor som kändes behagligt och utan smärta i höft. Gick hyfsat rappt och med bra känsla. I min dumhet har jag stretchat för mycket igen (jag lider av överrörlighet). Nu är jag tillbaks och varje pass förbereder mig för min livs r

Tungt i både andningen och kroppen... Andra passet med de nya skorna; samma känsla trots att det skiljer några veckor! Ren tillfällighet, eller är skorna helt enkelt inte rätt för mig? *filosoferar*

Hej! G-man. Blev nyfiken ? Överrölighet?? Vad betyder det? Kan man stretcha för mycket?? Det är många fågetecken .(H:)