Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Underbart! Tvingats skjuta på det här passet ett par dagar nu, kom slutligen ut och sprang 9km i mörkret. Pannlampa på huvvet och Nas i lurarna.

Träningsvärk i vaderna, träningsvärk i triceps och hade glömt att jag tagit ut och tvättat innersulorna. Skorna var ett par halva "jättebåtar" med andra ord, men det var skönt att springa ändå trots att jag fick ta det lugnt både med distans och fart.

Långt, lugnt och ljuvligt. Lite grått ute men vad gör det om man har sol i sinnet.

Tungt som as. 2*10*200 på icke doserad för kort inomhusbana. Överansträngning i foten och mjölksyra ända upp i huvudet. Ändå ett riktigt bra pass...

Distans, 29,5 km. Tid 2 timmar och 12 minuter. Ungefär 50% asfalt och 50% skogsstigar.

Superbra efteråt. Är ingen erfaren löpare, men jag sprang 13,25 km i kuperad terräng och det är det längsta jag sprungit nånsin. Ganska okej tempo tycker jag ändå att jag höll så jag är supernöjd. Borde kanske springa oftare - det är ju så himla skönt eft

Härligt premiär på snö 10km på skotertrampade spår

Långpass i regn, kändes rätt bra hela passet. Men bäst kändes det att ta en varm mugg glögg när jag kom hem. 🙂

Härligt. Jag sprang en 2-milare från Sumpan, runt Kungsholmen och tillbaka till Sumpan igen. Första gången jag sprang runt Kungsholmen och det var verkligen kanonfint. Tidigare har jag bara sprungit längs Karlbergskanalen och bort till Västerbron. Resten

Tävlade i går med sonen. Jag sprang 200m. första gången mitt liv.Tid 27,08sekunder. och 1500m. tid 4.53,21 . en sekunds bättring mitt person bästa. Inte illa en gamling!!!!! Årsmodel -63 (H)