Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 19:16Bra uppladdning och skönt väder gjorde dagens planerade lätta distanspass till ett tempo pass istället, känndes skönt, låg precis på rätt pulsintervall, avg 164 dvs känndes aldrig jobbigt utan enbart kontrollerat.
Undrar om överskottsenergin kom av ICA "k
Bra uppladdning och skönt väder gjorde dagens planerade lätta distanspass till ett tempo pass istället, känndes skönt, låg precis på rätt pulsintervall, avg 164 dvs känndes aldrig jobbigt utan enbart kontrollerat.
Undrar om överskottsenergin kom av ICA "k
Quote from Catharina Brattlin on 7 December 2009, 19:21Ett alldeles, alldeles underbart före-frukost pass på en mil i lätt duggregn, sval luft och feel-od-tempot 6:30 min/km. Kunde ha hållt på hur länge som helst!
Sen smakade frukosten bra, kan Ni tro! 🙂
Ett alldeles, alldeles underbart före-frukost pass på en mil i lätt duggregn, sval luft och feel-od-tempot 6:30 min/km. Kunde ha hållt på hur länge som helst!
Sen smakade frukosten bra, kan Ni tro! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 19:30Riktigt bra pass idag. Det var tråkigt att jag körde fartlek för att vädret bjöd på längre tid på spåret.
Riktigt bra pass idag. Det var tråkigt att jag körde fartlek för att vädret bjöd på längre tid på spåret.
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 20:51Hade nästan bestämt mig för att inte ge mig ut ikväll. När jag kände efter riktigt så mådde jag nog inte alls bra... Men det varade bara några sekunder, sen tog jag tag i mig själv och lät bli att känna efter, och fick ett riktigt bra pass! Lyckades hålla
Hade nästan bestämt mig för att inte ge mig ut ikväll. När jag kände efter riktigt så mådde jag nog inte alls bra... Men det varade bara några sekunder, sen tog jag tag i mig själv och lät bli att känna efter, och fick ett riktigt bra pass! Lyckades hålla
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 20:53Bra.........;)
Bra.........;)
Quote from Elias Engqvist on 8 December 2009, 21:28Få se nu...
* Mornsimningen tog jag ganska lugnt - mest teknik-träning.* Löpningen på lunchen var ett favorit-att-hata-pass 11,3km första 6 rel långsamt (gick väl i 5:20 i snitt) sen de sista 5km så fort som möjligt (blev runt 5min/km ibland ner mot 4:
Få se nu...
* Mornsimningen tog jag ganska lugnt - mest teknik-träning.
* Löpningen på lunchen var ett favorit-att-hata-pass 11,3km första 6 rel långsamt (gick väl i 5:20 i snitt) sen de sista 5km så fort som möjligt (blev runt 5min/km ibland ner mot 4:
Quote from Funbeat user on 8 December 2009, 23:40Mornpasset på gymmet gick förvånansvärt bra, var inte alls motiverad men tränade både mer än bättre där än jag nånsin gjort förut. 😉
Eftermiddagspasset, stepmuskel, gick inte alls, men det berodde nog snarare på utebliven middag än nåt annat..
Mornpasset på gymmet gick förvånansvärt bra, var inte alls motiverad men tränade både mer än bättre där än jag nånsin gjort förut. 😉
Eftermiddagspasset, stepmuskel, gick inte alls, men det berodde nog snarare på utebliven middag än nåt annat..
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 10:14Ganska bra, körde lite för hårt, lite tidsbrist så att jag stressade. Men igång igen 🙂
Ganska bra, körde lite för hårt, lite tidsbrist så att jag stressade. Men igång igen 🙂
Quote from Elias Engqvist on 9 December 2009, 10:21Morn-återhämtningsjogg 6km - skönt att bara springa ut ett kort varv på djurgårn utan fartkrav, inga minusgrader och inget regn. Konstaterade då jag var tillbaka att jag hade höjt mitt bekvämlighetstempo en aning också - trevligt.
http://maps.ogle.se/map
Morn-återhämtningsjogg 6km - skönt att bara springa ut ett kort varv på djurgårn utan fartkrav, inga minusgrader och inget regn. Konstaterade då jag var tillbaka att jag hade höjt mitt bekvämlighetstempo en aning också - trevligt.
Quote from Jonny Persson on 9 December 2009, 10:40Bättre och bättre. Dubbel intervallstege i morse innan jobbet. Totalt 20 km inklusive uj/nj. Riktigt segt och långsamt från start men på slutet så var kroppen med på noterna hyggligt.
Bättre och bättre. Dubbel intervallstege i morse innan jobbet. Totalt 20 km inklusive uj/nj. Riktigt segt och långsamt från start men på slutet så var kroppen med på noterna hyggligt.