Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 21:24Det blev en timme på Laser Dome istället för löpning idag
Det blev en timme på Laser Dome istället för löpning idag
Quote from Catharina Brattlin on 10 December 2009, 21:25Varje dag strävar jag efter att få lära mig nåt nytt.
Dagens lärdom blev således: ladda inte med en smörgåstårta till lunch och Toscabakelse till eftermiddagskaffet toppat med ett par Tobleronebitar.
Det blir bara jobbigt att springa på kvällen sen! Us
Varje dag strävar jag efter att få lära mig nåt nytt.
Dagens lärdom blev således: ladda inte med en smörgåstårta till lunch och Toscabakelse till eftermiddagskaffet toppat med ett par Tobleronebitar.
Det blir bara jobbigt att springa på kvällen sen! Us
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 21:33Började med 20 minuter på löpbandet, följt av en timmes bodypump som påbörjades med en väldigt konstig känsla i musklerna, väldigt trött och seg.. Nu efteråt kan jag knappt gå ner till tvättstugan, men aldrig har det kännt så bra på ett pass förut 🙂
Började med 20 minuter på löpbandet, följt av en timmes bodypump som påbörjades med en väldigt konstig känsla i musklerna, väldigt trött och seg.. Nu efteråt kan jag knappt gå ner till tvättstugan, men aldrig har det kännt så bra på ett pass förut 🙂
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 22:47Efter ett uppehåll på närmare tre veckor så är jag helnöjd med milen på 45.15 i mörkret ikväll!
Efter ett uppehåll på närmare tre veckor så är jag helnöjd med milen på 45.15 i mörkret ikväll!
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 01:488 km sprangs på ny runda (som är ett långt pass för mig) klockan råkade bli närmare midnatt innan jag kom iväg dock, men det var en härlig känsla att vara ensam på (cykel)vägen. Tyckte jag bara fokuserade på att hålla ett lugnt och fint tempo för att orka
8 km sprangs på ny runda (som är ett långt pass för mig) klockan råkade bli närmare midnatt innan jag kom iväg dock, men det var en härlig känsla att vara ensam på (cykel)vägen. Tyckte jag bara fokuserade på att hålla ett lugnt och fint tempo för att orka
Quote from Elias Engqvist on 11 December 2009, 08:35Vilodag idag - det känns också bra!
Vilodag idag - det känns också bra!
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 09:28Samma för mig - vilodag. 🙂
Samma för mig - vilodag. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:55Luciafirande på dagis idag = inget mornpass. Ingen träning - om man inte räknar att skrubba köket och badrum & annan städning ...
Luciafirande på dagis idag = inget mornpass. Ingen träning - om man inte räknar att skrubba köket och badrum & annan städning ...
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 16:37Sprang åtta kilometer på landsväg.(annanstans är det för halt här uppe på landet) Från Övertorneå till finska sidan Ylitornio. Dottern kom sedan efter med bilen.
Passen kändes ovanligt lätt. tiden blev 37:36 min. Dog det lugnt men kunde öka farten det k
Sprang åtta kilometer på landsväg.(annanstans är det för halt här uppe på landet) Från Övertorneå till finska sidan Ylitornio. Dottern kom sedan efter med bilen.
Passen kändes ovanligt lätt. tiden blev 37:36 min. Dog det lugnt men kunde öka farten det k
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 19:15Grymt bra afterwork-pass. 10,5 km på 61 minuter. Härligt väder i Göteborg idag, perfekt för löpning.
Grymt bra afterwork-pass. 10,5 km på 61 minuter. Härligt väder i Göteborg idag, perfekt för löpning.