Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 17:05var kanon idag vitt på vägarna o blå himmel ca 1- jätte skönt ute blev ett hyffsat långt pass längsta på några veckor iallafall...=) kände ingenting i mitt lilla löparknä helt underbart första passet med nya skorna ! kanon 15km 5,37/km snitt puls 139 lun
var kanon idag vitt på vägarna o blå himmel ca 1- jätte skönt ute blev ett hyffsat långt pass längsta på några veckor iallafall...=) kände ingenting i mitt lilla löparknä helt underbart första passet med nya skorna ! kanon 15km 5,37/km snitt puls 139 lun
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 17:57Lingling: Ajdå. Fast himla tur att frågan var hur dagens pass kändes, inte hur dagens träningspass kändes. 😀
Fast det handlar inte om att trippa fram i "vardagskostymen", det handlar om löpning iklädd löparmundering - bara att jag passar på att förena n
Lingling: Ajdå. Fast himla tur att frågan var hur dagens pass kändes, inte hur dagens träningspass kändes. 😀
Fast det handlar inte om att trippa fram i "vardagskostymen", det handlar om löpning iklädd löparmundering - bara att jag passar på att förena n
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 09:47🙂
Fin morn idag, lite fuktiga flinr i luften, men nu klarnar det & fryser till ...
Sparng en aning för fort, hade stängt av pulslarmet på klockan och tänkte att jag det går ju _ganska _lätt ...
🙂
Fin morn idag, lite fuktiga flinr i luften, men nu klarnar det & fryser till ...
Sparng en aning för fort, hade stängt av pulslarmet på klockan och tänkte att jag det går ju _ganska _lätt ...
Quote from Elias Engqvist on 14 December 2009, 10:24Långpass i morse (c:a 07:30) - sprang ~21km i lugn takt. (Blev omkörd av finlandsbåten!)
Snöade lite och var blåsigt på utsidan av Djurgården. Det blev lite trevligare på andra varvet då det hade ljusnat lite!
Långpass i morse (c:a 07:30) - sprang ~21km i lugn takt. (Blev omkörd av finlandsbåten!)
Snöade lite och var blåsigt på utsidan av Djurgården. Det blev lite trevligare på andra varvet då det hade ljusnat lite!
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 13:28Härligt lunchpass på runt milen. Det snöade i ansiktet och solen bröt igenom när jag sprang nere vid Årstaviken. Häftigt ljus. 🙂
Härligt lunchpass på runt milen. Det snöade i ansiktet och solen bröt igenom när jag sprang nere vid Årstaviken. Häftigt ljus. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 18:21Dagens pass kändes nervöst eftersom det var halt och minusgrader för första gången i mitt löparliv. Men det gick bra, inga vurpor eller luftrörsproblem! (t+)
Dagens pass kändes nervöst eftersom det var halt och minusgrader för första gången i mitt löparliv. Men det gick bra, inga vurpor eller luftrörsproblem! (t+)
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 19:59Sprang 7,5 km på delvis oplogade vägar. Kändes dock helt okej. Skönt att springa när det är snö, blir både ljusare och tystare då.
Sprang 7,5 km på delvis oplogade vägar. Kändes dock helt okej. Skönt att springa när det är snö, blir både ljusare och tystare då.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 20:02Jag sprang för första gången i Icebugs (dubbade). Testade olika underlag - isgata, modd - obanad terräng på Långholmen. En mil blev det och det var verkligen kanon med Icebugs - inte en enda gång släppte fästet trots att det är snöstorm och blixthalka. :-
Jag sprang för första gången i Icebugs (dubbade). Testade olika underlag - isgata, modd - obanad terräng på Långholmen. En mil blev det och det var verkligen kanon med Icebugs - inte en enda gång släppte fästet trots att det är snöstorm och blixthalka. :-
Quote from Fredric Lagerström on 15 December 2009, 20:02Ja det var halt för mej med på slutet idag. Ganska otrevligt. Men allt gick bra tack och lov.
Ja det var halt för mej med på slutet idag. Ganska otrevligt. Men allt gick bra tack och lov.
Quote from Jonny Persson on 15 December 2009, 20:08Intressant snabbdistans i elljusspåret hemma. Det var lite mer snö än jag trodde så det blev bra snöpulsning. Förvånansvärt bra flyt ända tills det kom en klipphäll som låg på sniskan i en utförsbacke och benen försvann under mig... Efter det lite lätt st
Intressant snabbdistans i elljusspåret hemma. Det var lite mer snö än jag trodde så det blev bra snöpulsning. Förvånansvärt bra flyt ända tills det kom en klipphäll som låg på sniskan i en utförsbacke och benen försvann under mig... Efter det lite lätt st