Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

var kanon idag vitt på vägarna o blå himmel ca 1- jätte skönt ute blev ett hyffsat långt pass längsta på några veckor iallafall...=) kände ingenting i mitt lilla löparknä helt underbart första passet med nya skorna ! kanon 15km 5,37/km snitt puls 139 lun

Lingling: Ajdå. Fast himla tur att frågan var hur dagens pass kändes, inte hur dagens träningspass kändes. 😀

Fast det handlar inte om att trippa fram i "vardagskostymen", det handlar om löpning iklädd löparmundering - bara att jag passar på att förena n

🙂
Fin morn idag, lite fuktiga flinr i luften, men nu klarnar det & fryser till ...
Sparng en aning för fort, hade stängt av pulslarmet på klockan och tänkte att jag det går ju _ganska _lätt ...

Långpass i morse (c:a 07:30) - sprang ~21km i lugn takt. (Blev omkörd av finlandsbåten!)
Snöade lite och var blåsigt på utsidan av Djurgården. Det blev lite trevligare på andra varvet då det hade ljusnat lite!

Härligt lunchpass på runt milen. Det snöade i ansiktet och solen bröt igenom när jag sprang nere vid Årstaviken. Häftigt ljus. 🙂

Dagens pass kändes nervöst eftersom det var halt och minusgrader för första gången i mitt löparliv. Men det gick bra, inga vurpor eller luftrörsproblem! (t+)

Sprang 7,5 km på delvis oplogade vägar. Kändes dock helt okej. Skönt att springa när det är snö, blir både ljusare och tystare då.

Jag sprang för första gången i Icebugs (dubbade). Testade olika underlag - isgata, modd - obanad terräng på Långholmen. En mil blev det och det var verkligen kanon med Icebugs - inte en enda gång släppte fästet trots att det är snöstorm och blixthalka. :-

Ja det var halt för mej med på slutet idag. Ganska otrevligt. Men allt gick bra tack och lov.

Intressant snabbdistans i elljusspåret hemma. Det var lite mer snö än jag trodde så det blev bra snöpulsning. Förvånansvärt bra flyt ända tills det kom en klipphäll som låg på sniskan i en utförsbacke och benen försvann under mig... Efter det lite lätt st