Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 11:58Lätt mornpass, struntade i farten, bara hålla pulsen ganska lågt, rått i luften, men ingen is på vägarna.
Lätt mornpass, struntade i farten, bara hålla pulsen ganska lågt, rått i luften, men ingen is på vägarna.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 13:37Bästa löppasset på väääääldigt länge. Har varit tungt länge. Trodde dock att jag skulle ha mer ont i benen efter två innebandytimmar i torsdags men icke. Tyvärr slutade det att snöa innan jag sprang ut. Det hade varit härligt att springa när det snöade :-
Bästa löppasset på väääääldigt länge. Har varit tungt länge. Trodde dock att jag skulle ha mer ont i benen efter två innebandytimmar i torsdags men icke. Tyvärr slutade det att snöa innan jag sprang ut. Det hade varit härligt att springa när det snöade :-
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 13:52Så ska de låta !! Kul när det "flyter på"..Var bor du,som har fått snö ? Här i Sthlm kom de blötsnö 1 tag igårkväll,men ida har det vart blå himmel..
Så ska de låta !! Kul när det "flyter på"..Var bor du,som har fått snö ? Här i Sthlm kom de blötsnö 1 tag igårkväll,men ida har det vart blå himmel..
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 14:28Löpningen idag var fantastisk. Drygt 7 km i sånt tempo som får en att längta till nästa gång. Solens gula sken får det gröna som finns kvar att se hur mulligt ut som helst. Myspys!
/Danne
Löpningen idag var fantastisk. Drygt 7 km i sånt tempo som får en att längta till nästa gång. Solens gula sken får det gröna som finns kvar att se hur mulligt ut som helst. Myspys!
/Danne
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 14:37Vaknade klockan kvart i sex när det var kolsvart men lyckades somna om och sova ända tills halv nio så jag fick den uppstigande mornsolen och en och annan snöflinga som sällskap. Det blev löpning till Ursvik, runt milspåret och sedan hem igen, blev totalt
Vaknade klockan kvart i sex när det var kolsvart men lyckades somna om och sova ända tills halv nio så jag fick den uppstigande mornsolen och en och annan snöflinga som sällskap. Det blev löpning till Ursvik, runt milspåret och sedan hem igen, blev totalt
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 16:427,3km i 4:52tempo. Kände mig helt klart stark idag och skulle passat på att fortsätta om det inte hade varit så att vi skulle på julmarknad. Men jag är nöjd.
7,3km i 4:52tempo. Kände mig helt klart stark idag och skulle passat på att fortsätta om det inte hade varit så att vi skulle på julmarknad. Men jag är nöjd.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 10:29Bra. Kom upp i tid och sprang lugnt, inget hetsande, inga tider att passa.
Bra. Kom upp i tid och sprang lugnt, inget hetsande, inga tider att passa.
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 16:50Funktionellt. Jag sprang från Sundbyberg och in till city och handlade två buffar i merinoull. 🙂 Jag har kommit på att jag gillar att liksom väva in löpningen i vardagslivet - att använda apostlahästarna om jag har ett ärende nånstans. Då är jag inte ut
Funktionellt. Jag sprang från Sundbyberg och in till city och handlade två buffar i merinoull. 🙂 Jag har kommit på att jag gillar att liksom väva in löpningen i vardagslivet - att använda apostlahästarna om jag har ett ärende nånstans. Då är jag inte ut
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 16:54Men ... så får man väl inte göra? då är det ju inte träning har jag läst här nånstans ... 😉
Men ... så får man väl inte göra? då är det ju inte träning har jag läst här nånstans ... 😉
Quote from Funbeat user on 13 December 2009, 17:02Rejält långpass idag: var ute i dryga fyra timmar.
Kändes helt bra, trots att vädret var allt annat än perfekt...
Rejält långpass idag: var ute i dryga fyra timmar.
Kändes helt bra, trots att vädret var allt annat än perfekt...