Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Jag körde en "formtest" på 10x400m intervaller idag och ökade från 4:00-tempo till 3:50-tempo.

Det gick vägen, men jag var rejält färdigsprungen när sista intervallen var slut.

Nästintill spypass alltså. 🙂

Försökte mig på att göra 12 km under timmen men orkade inte riktigt... kanske gick ut för hårt, funderar på när det är vettigast att ha högst tempo, öka hela tiden, högst på mitten eller är det alltid bäst att sträva efter ett helt jämnt tempo...hmm

Tja efter en massa streak-kilometrar så kändes det bara underbart skönt med en liten 4:a på gamla f.d. E4:an.....liten spurt gjorde att tiden blev acceptabel...hehe;)

Jag försökte springa på 5:40 min/km men mislyckades totalt och det blev 6:21 istället. Jag känner mig att jag har inte förbättrats på ett tag nu.

Idag var det tungt......... Av nån anledning så känns det alltid tungt så här års.

det var tyngt på början,men släpptes efter halva sträckan. Sprang en landsväg.det var mörkt dimmigt. Fick akta lastbilar hela tiden och det var halt också,isiga kanter.

Mätte en 5km.s sträcka med bilen och då var det bara springa. Det dog 22:52 minuter a

Lite för bråttom idag med, annars bra.

Synnerligen effektivt - förenade nytta med nöje genom att stoppa Visakortet i fickan på löparbrallorna och ge mig in till city. Handlade en julklapp på Stadium, klämde fast den under armen och sprang tillbaka till jobbet. 🙂

Skulle bli en 8-km-runda med stegrande hastighet - klarade inte riktigt stegringen hela tiden men det blev väldigt fort för att vara mig iaf...så jag är nöjd!

Bra! Mina 10 km gick som kniv i smöret idag. Lite backstudsar fick också plats.