Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Faktiskt riktigt bra! Var ute för tredje gången med mina nya "vinterskor". De två tidigare gångerna har det kännts otroligt tungt, och jag har fått känningar i underbenen, och passen har varit allmännt botten. Men skam den som ger sig; idag trestade jag d

Snabbare än vanligt idag.

Intervallpass inomhus ikväll. Jättejobbigt, som vanligt! Men såååå skönt!

seega 5 km i morse. Trots relativt ljust, inget regn, och inga broddar på fötterna (på grund av ingen halka nästan). Hela veckan har varit så här seg... men i dag skyller jag på för lite energi i kroppen. Åt ingenting innan jag for ut, så kroppen var kans

Inte alls. Ställt klockan och vaknade före fem, men var så totaltrött ... Nu regnar det konstant och jag vill inte ut.

Ett ovanligt beige pass faktiskt. Inte särskilt roligt, men inte heller tråkigt. Inte jobbigt, men inte heller särskilt lätt. Beige väder och jag sprang runt milen i beige farten 6:00-tempo ungefär. Ett distansamlarpass helt enkelt. 🙂

Backsprinter mitt i stan. Inte helt optimalt; fick trängas med barnvagnar och SUV-bilar.

Dagens pass kändes mörkt och slaskigt men fick en trevligare stämning av att jag hade Natten går tunga fjät malande om och om igen inne i hjärnan. Vad gör man inte för att få lite julstämning? 😉

Idag var det en av de sämsta på jättelänge, ont i fötterna och i benhinnorna.

dagens runda var bra ! kände inget i mitt löpar-knä =) verkar som om stretchen av itb-senan och knäböjen har hjälpt....kanon