Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Dagens första pass var simträning (mest teknik) och det kändes bra - man vaknar fint i bassängen!
Det andra var spinning. En rätt snurrig/virrig ledare sa flera gånger att "det här är sista backen nu höjer vi motståndet..." eller liknande och varje gång t

Det kändes lätt att springa idag. Jag hade planerat in långpass på ca 20km men det började regna mer och mer samtidigt som det blåste. Typisk skånsk vinter alltså. Jag kände jag började bli blöt och kall så jag höjde tempot och kortade ner passet. Det ble

Busigt! 🙂

Hade noga planerat in var jag skulle springa, men fick tokspel när jag kände lukten av skog, skippade alla planer och skenade rakt in i skogen. Sprang omkring och såg till att tappa bort mig rejält och sedan övergick jag till att försöka hitt

Utmärkt, Ny spännande talbok i öronen och 13km bara försvann.

Markus: Vilken bok? (vill ha tips)

Fantastiskt skönt ikväll! Mörkt, 5-6 grader, lätt vind och duggregn.
Höstlöpning kan verkligen vara underbart!

Upplevde nåt liknande...

Gav mig ut på en mörk jämn landsväg utanför vårt lilla samhälle, inte en bil var ute.

Dimma runt om, en disig måne rakt upp gav himmelsljus, asfalten liksom skimrade och vägmarkeringarna kom mjukt till mötes.

Fuktig luft, lät

Dagens pass gick kasst. Tog vaccinet igår och det är huvudmisstänkt...

Alldeles alldeles underbart.. Äntligen snö och skidåkning.

Hade inte tänkt springa idag, men kände mig stressad, darrig... och stressad. Och det var rätt medicin! 🙂 Toppen!