Quote from Elias Engqvist on 28 November 2009, 23:08Dagens första pass var simträning (mest teknik) och det kändes bra - man vaknar fint i bassängen!
Det andra var spinning. En rätt snurrig/virrig ledare sa flera gånger att "det här är sista backen nu höjer vi motståndet..." eller liknande och varje gång t
Dagens första pass var simträning (mest teknik) och det kändes bra - man vaknar fint i bassängen!
Det andra var spinning. En rätt snurrig/virrig ledare sa flera gånger att "det här är sista backen nu höjer vi motståndet..." eller liknande och varje gång t
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 23:41Det kändes lätt att springa idag. Jag hade planerat in långpass på ca 20km men det började regna mer och mer samtidigt som det blåste. Typisk skånsk vinter alltså. Jag kände jag började bli blöt och kall så jag höjde tempot och kortade ner passet. Det ble
Det kändes lätt att springa idag. Jag hade planerat in långpass på ca 20km men det började regna mer och mer samtidigt som det blåste. Typisk skånsk vinter alltså. Jag kände jag började bli blöt och kall så jag höjde tempot och kortade ner passet. Det ble
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:32Busigt! 🙂
Hade noga planerat in var jag skulle springa, men fick tokspel när jag kände lukten av skog, skippade alla planer och skenade rakt in i skogen. Sprang omkring och såg till att tappa bort mig rejält och sedan övergick jag till att försöka hitt
Busigt! 🙂
Hade noga planerat in var jag skulle springa, men fick tokspel när jag kände lukten av skog, skippade alla planer och skenade rakt in i skogen. Sprang omkring och såg till att tappa bort mig rejält och sedan övergick jag till att försöka hitt
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:54Utmärkt, Ny spännande talbok i öronen och 13km bara försvann.
Utmärkt, Ny spännande talbok i öronen och 13km bara försvann.
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 20:57Markus: Vilken bok? (vill ha tips)
Markus: Vilken bok? (vill ha tips)
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 22:11Fantastiskt skönt ikväll! Mörkt, 5-6 grader, lätt vind och duggregn.
Höstlöpning kan verkligen vara underbart!
Fantastiskt skönt ikväll! Mörkt, 5-6 grader, lätt vind och duggregn.
Höstlöpning kan verkligen vara underbart!
Quote from Funbeat user on 29 November 2009, 22:37Upplevde nåt liknande...
Gav mig ut på en mörk jämn landsväg utanför vårt lilla samhälle, inte en bil var ute.
Dimma runt om, en disig måne rakt upp gav himmelsljus, asfalten liksom skimrade och vägmarkeringarna kom mjukt till mötes.
Fuktig luft, lät
Upplevde nåt liknande...
Gav mig ut på en mörk jämn landsväg utanför vårt lilla samhälle, inte en bil var ute.
Dimma runt om, en disig måne rakt upp gav himmelsljus, asfalten liksom skimrade och vägmarkeringarna kom mjukt till mötes.
Fuktig luft, lät
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 18:23Dagens pass gick kasst. Tog vaccinet igår och det är huvudmisstänkt...
Dagens pass gick kasst. Tog vaccinet igår och det är huvudmisstänkt...
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 19:17Alldeles alldeles underbart.. Äntligen snö och skidåkning.
Alldeles alldeles underbart.. Äntligen snö och skidåkning.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 19:29Hade inte tänkt springa idag, men kände mig stressad, darrig... och stressad. Och det var rätt medicin! 🙂 Toppen!
Hade inte tänkt springa idag, men kände mig stressad, darrig... och stressad. Och det var rätt medicin! 🙂 Toppen!