Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Blev dubbelpass idag! Började med ett stepmuskel, där de första 45 minuterna var sega och inte alls funkade.. Sen, mitt i ett steg släppte allt och jag fick igång benen! Tajmades rakt in till nedvarvningen, hemskt nog.. Så, segheten hann komma tillbaka ti

Blev en jogg runt fruängen. ganska menlöst då jag sprang som satan men stod i princip stilla.

Snabbdistans på lunchen med en arbetskompis - trots lite halkigt ibland gick det riktigt bra - min grundträning märks redan nu - det är jättekul!

Vilken lycka i kroppen! Sprang förbi skidspåret som till min lycka börjat preparera. Om snöandet fortsätter nån timme till kommer det vara spår i morn.
Bara tanken på att byta ett par blöta utslitna Asics mot ett par Fischer pjäxor och ett par nyvallade

Långpass på ömsom plogade ömsom oplogade cykelbanor mellan 05:15-07:30. Där i mörkret där bara tidningbuden kan se mig kan jag låtsas att jag är Göran Kropp som pulsar fram på nordpolen... Väldigt 14-årigt, jag vet, men kul!

Både bra och dåligt. Kändes skönt att att springa i snön (som kom yrande bitvis) hade kunnat klara mig utan den ena tröjan, men jag var lite rädd för blåsten innan jag stack ut. Isfläckar under snön på några ställen, annars är mina vintersulor rätt bra. D

Jag har inte varit ute ännu, väntar på att det ska bli plusgrader och lite mysigare.
Sen är det VU och 1 mil som gäller.

Gårdagens träning känndes bra i snömodden, extra bra med tanke på löppassen dagarna innan som var mycket backiga. Det blev medelhårt i spåret och lite hårdare sista biten hem. Det "roliga" var att jag fick lite ont i underbenen när jag gick och la mig och

SNÖ...djävligt kallt å ännu djävligare halt. Dvs ett jätteunderbart kort-pass a la vinter. Nu är den här med typ 40 cm nysnö på en enda gång...HURRA!!!!!????;);)

Riktigt bra, efter en stund.
Först kände jag av nåt som kan vara träningsvärk, och långkalsongerna fick knäna att kännas lite stela -
-8 grader C, men snabbt och lätt pass & stjärnor på himlen.