Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 13:48Blev ca milen i djupsnö och snöstorm. Snacka om bra styrketräning! 😀 Helt oplogat....
Blev ca milen i djupsnö och snöstorm. Snacka om bra styrketräning! 😀 Helt oplogat....
Quote from j sollerman on 17 December 2009, 14:59Det kändes riktigt bra, jag sprang pers på 10km 49:30, första gången under 50! Men vädret hade ju kunnat vara trevligare.
Det kändes riktigt bra, jag sprang pers på 10km 49:30, första gången under 50! Men vädret hade ju kunnat vara trevligare.
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 15:01(t+)
(t+)
Quote from Elias Engqvist on 17 December 2009, 15:27Kul Kalle! KulKalle!
Själv sprang jag c:a 4km i snöyran till ett gym, körde 4-minuters intervaller där och sen drog jag på mig jacka o långtights och tillbaka igen - i motvinden tillbaka och med alla kläder närmast kroppen toksvettiga blev det rätt kallt
Kul Kalle! KulKalle!
Själv sprang jag c:a 4km i snöyran till ett gym, körde 4-minuters intervaller där och sen drog jag på mig jacka o långtights och tillbaka igen - i motvinden tillbaka och med alla kläder närmast kroppen toksvettiga blev det rätt kallt
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 15:36Igår var det toppen, klarade av nästan 12 km löpning blandat med gång på 82:44.
Det var strålande sol och knappt ingen vind och mellan +4,5 och +6 grader.Jag började med min tjocka vinterjacka på mig och fick efter ett tag knyta den runt midjan. Men det
Igår var det toppen, klarade av nästan 12 km löpning blandat med gång på 82:44.
Det var strålande sol och knappt ingen vind och mellan +4,5 och +6 grader.
Jag började med min tjocka vinterjacka på mig och fick efter ett tag knyta den runt midjan. Men det
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 15:51Gryymt skönt pass idag! Progressivt 10k och jag bara flöt fram. Härligt med lite kyla och bett i kinderna 🙂
Gryymt skönt pass idag! Progressivt 10k och jag bara flöt fram. Härligt med lite kyla och bett i kinderna 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 17:32Låtsades att jag va äventyrare på nordpolen när skidspåren drev igen i kyla å motvind :-)) mao kändes passet bra eftersom jag lyckades med mitt äventyr.
Låtsades att jag va äventyrare på nordpolen när skidspåren drev igen i kyla å motvind :-)) mao kändes passet bra eftersom jag lyckades med mitt äventyr.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 19:38Hela arbetsveckan rann av mig och annat sk*t jag samlat på mig. Fast det gör det alltid på fredagar. Bästa träningsdagen på hela veckan!
Hela arbetsveckan rann av mig och annat sk*t jag samlat på mig. Fast det gör det alltid på fredagar. Bästa träningsdagen på hela veckan!
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 20:2710km på löparbandet före jobbet perfekt start på dagen 🙂
10km på löparbandet före jobbet perfekt start på dagen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 20:52Körde en runda 4,3km. Det var -14C kallt. fryste på fingrarna men tårna klarade bra.allmänt jobbigt därför att har varit lite lat den här veckan.:-(
Körde en runda 4,3km. Det var -14C kallt. fryste på fingrarna men tårna klarade bra.allmänt jobbigt därför att har varit lite lat den här veckan.:-(