Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Det finns snö och is i skåne också! Det var plogat nästan överallt. Kombinationen vanliga skor och is funkade med lugnt tempo fast jag hade svårt att bestämma mig för om jag skulle bromsa i nedförsbackar med risk att glida eller jag skulle löpa på med ris

Idag kastade jag in handduken och böjde mig för Kung Bore. Löpbandspremiär med andra ord. Efter ett par km jogg insåg jag att jag skulle dö mentalt om jag inte hittade på nåt så det fick bli fartlek. 10 km totalt på strax under 43 minuter.

För övrigt har

Riktigt bra. Första gången på snö sprang jag 5 komma nånting km. Skulle varit bättre hade det funnits längre sträckor...det duger med ett varv.

gick riktigt bra i dag. 7,5 km på mestadels plogade vägar. och termometern pekade på strax under noll grader.

Mina senaste rundor har kännts väldigt jobbiga, så därför känndes dagens runda extra skön! 🙂

Tyngt efter en lat vecka! Sprang 4,3km På tiden 20:33. Det var -12C och lite halkigt. Hade riktigt ingen gnista på löpning idag.:-(

Fantastiskt bra idag också. Jag ille springa efter frukost men blev väckt av nån anledning. Jag åt dock inte så mycket och fortsatt frukosten efter löpningsrundan. Det känns så bra att springa på julafton, nu kan man äta onyttigheter med ett rent samvete.

Mycket snö och halt!
d Jul på Er!

Underbar runda i Ågesta. Där jag sprang för två veckor sen var det nu skidspår så jag fick snöra på mig laggen jag med. Blev ett extra varv som plåster på såren.

D JUL

Tanken var att åka 5 km på längdskidor, men så fungerade inte ena skidans fäste vilket resulterade till att jag sprang en runda. Det var skönt men lite tungt med Timberland skor när jag hade glömt joggingskorna hemma. Varmt och tt var det iaf. d Jul!

Åkt skidor, underbart. Spårat själv bitvis och ganska blöt snö, snö är härligt!
Får se om det blir "skidlektioner" med barnen senare.