Quote from Funbeat user on 22 December 2009, 00:35Det finns snö och is i skåne också! Det var plogat nästan överallt. Kombinationen vanliga skor och is funkade med lugnt tempo fast jag hade svårt att bestämma mig för om jag skulle bromsa i nedförsbackar med risk att glida eller jag skulle löpa på med ris
Det finns snö och is i skåne också! Det var plogat nästan överallt. Kombinationen vanliga skor och is funkade med lugnt tempo fast jag hade svårt att bestämma mig för om jag skulle bromsa i nedförsbackar med risk att glida eller jag skulle löpa på med ris
Quote from Jonny Persson on 23 December 2009, 09:14Idag kastade jag in handduken och böjde mig för Kung Bore. Löpbandspremiär med andra ord. Efter ett par km jogg insåg jag att jag skulle dö mentalt om jag inte hittade på nåt så det fick bli fartlek. 10 km totalt på strax under 43 minuter.
För övrigt har
Idag kastade jag in handduken och böjde mig för Kung Bore. Löpbandspremiär med andra ord. Efter ett par km jogg insåg jag att jag skulle dö mentalt om jag inte hittade på nåt så det fick bli fartlek. 10 km totalt på strax under 43 minuter.
För övrigt har
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:13Riktigt bra. Första gången på snö sprang jag 5 komma nånting km. Skulle varit bättre hade det funnits längre sträckor...det duger med ett varv.
Riktigt bra. Första gången på snö sprang jag 5 komma nånting km. Skulle varit bättre hade det funnits längre sträckor...det duger med ett varv.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 15:38gick riktigt bra i dag. 7,5 km på mestadels plogade vägar. och termometern pekade på strax under noll grader.
Mina senaste rundor har kännts väldigt jobbiga, så därför känndes dagens runda extra skön! 🙂
gick riktigt bra i dag. 7,5 km på mestadels plogade vägar. och termometern pekade på strax under noll grader.
Mina senaste rundor har kännts väldigt jobbiga, så därför känndes dagens runda extra skön! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 20:00Tyngt efter en lat vecka! Sprang 4,3km På tiden 20:33. Det var -12C och lite halkigt. Hade riktigt ingen gnista på löpning idag.:-(
Tyngt efter en lat vecka! Sprang 4,3km På tiden 20:33. Det var -12C och lite halkigt. Hade riktigt ingen gnista på löpning idag.:-(
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 11:53Fantastiskt bra idag också. Jag ille springa efter frukost men blev väckt av nån anledning. Jag åt dock inte så mycket och fortsatt frukosten efter löpningsrundan. Det känns så bra att springa på julafton, nu kan man äta onyttigheter med ett rent samvete.
Fantastiskt bra idag också. Jag ille springa efter frukost men blev väckt av nån anledning. Jag åt dock inte så mycket och fortsatt frukosten efter löpningsrundan. Det känns så bra att springa på julafton, nu kan man äta onyttigheter med ett rent samvete.
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 13:09Mycket snö och halt!
d Jul på Er!
Mycket snö och halt!
d Jul på Er!
Quote from Fredrik Närenfors on 24 December 2009, 13:51Underbar runda i Ågesta. Där jag sprang för två veckor sen var det nu skidspår så jag fick snöra på mig laggen jag med. Blev ett extra varv som plåster på såren.
D JUL
Underbar runda i Ågesta. Där jag sprang för två veckor sen var det nu skidspår så jag fick snöra på mig laggen jag med. Blev ett extra varv som plåster på såren.
D JUL
Quote from Funbeat user on 24 December 2009, 21:22Tanken var att åka 5 km på längdskidor, men så fungerade inte ena skidans fäste vilket resulterade till att jag sprang en runda. Det var skönt men lite tungt med Timberland skor när jag hade glömt joggingskorna hemma. Varmt och tt var det iaf. d Jul!
Tanken var att åka 5 km på längdskidor, men så fungerade inte ena skidans fäste vilket resulterade till att jag sprang en runda. Det var skönt men lite tungt med Timberland skor när jag hade glömt joggingskorna hemma. Varmt och tt var det iaf. d Jul!
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 10:17Åkt skidor, underbart. Spårat själv bitvis och ganska blöt snö, snö är härligt!
Får se om det blir "skidlektioner" med barnen senare.
Åkt skidor, underbart. Spårat själv bitvis och ganska blöt snö, snö är härligt!
Får se om det blir "skidlektioner" med barnen senare.