Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Mycket lättare uppepå snön än att pulsa 😉

Man skulle kunna tro det men jag sprang ifrån skidåkarna. Trots att dom åkte i de preparerade spåren och jag sprang i snön bredvid. (V)

Jag roade mig med pulsmätare, kunde konstatera att skidorna kanske inte gick så fort, fått spåra ganska mkt, däremot låg pulsen markant lägre än den brukar göra när jag springer.
(Skulle tro de flesta skidåkare har rätt mkt färre timmar i spåret och sämr

Det beror nog mest på att "skidåkarna" är dåliga...

Nya lätta skor på dagens pass! Skitku,l men det blir ju jobbigt att springa fort (nåja, allt är relativt) hela tiden 🙂

Riktigt bra pass ikväll fast en aning jobbigt med mycket is på banan

Äntligen en uterunda ikväll, efter några dagars inneträning. Skööönt.

Idag blev det en njutningsrunda på 8 km. Vi har tur som har vissa bara vägar. Skulle dock gärna sprungit på packad snö men här har det blivit is på skogsvägarna och jag tänkte ha benen i behåll ett tag till .

Årets sista löptur..kändes skönt..kutade bara c:a 4 km..+ intervall i backe..järnet upp..pusta ut o gå ner..lite svårt med järnet,då man småhalkar o har sig..sen hem o ta 1 HETT bad..nä,det va skönt 🙂

Ja idag så hade jag bestämt mig för endast en och bara EN kilometer. Det var min 365:e dag i rad som FunBeat Streak Runner som jag avverkade denna "minst-en-kilometer-om-dagen-löpning" och naturligtvis som en VARDAGSTRÄNINGSTUR dvs efter UNT i breflådan.