Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Såg fram emot en löptur på årets första dag. -14 grader, oplogat och resultatet blev en stukad fot. Så kul var det.

Jättefint. Inte ute lika tidigt som Susanne - beroende av skjuts m m ... men underbar dag. Kletade på lite mjukare valla efter 40 minuter, men jag märker att jag nänns knappt stanna för såna trivialiteter när jag väl kan åka. Vaddå ta av extratröjan? Vad

Ja, jag blev allt lite sugen på längdskidor idag. Detta när jag passerade skidspåren flera gånger under löprundan. Utforskade nya grusvägar uppe i skogen. Det blev lite fram- och tillbakalöpning och summan av kardemumman blev 11 km. Det var naturligtvis s

Härligt!!
Ymnigt snöfall, ett par minus och fruktansvärt springsugen. Broddar på och det blev en kortrunda på 5,6 km. Avslutade med att skotta uppfarten så jag fick lite styrketräning också. Jag tycker det är mysigt att springa när det snöar. Till och med

Ca -9 grader. Lugn löpning med IceBugs på fötterna. Med lager på lager blev et varmt å tt. Buffen som började som halsduk blev en mössa. Vantar och mössa i rejackans ryggficka.

Kan det bli bättre? En timmes härlig löpning.(t+)

Årets första löppass i ett soligt och härligt Helsingborg. Lite kallt (med skånska mått mätt då förstås...) cirka 4 grader minus.
Trdeje passet med min lilla nya "leksak" Forerunner 305. Verkar bra och känns lite extra sporrande inför träningen på väg mot

Årets andra pass. Skönt att springa lugnt, då det är det man ska göra för att njuta av snön. Om man inte åker skidor förstås.

-18 grader C och nordan....eftersom jag redan streakat 8 km så fick det vara nog. Fel handskar skyller jag på..(Hoppsan)!

Dagens pass var kallt för jag glömde långkalsongerna hemma, har man bestämt att springa med en kompis så är det bara att bita ihop. Jag pallade nästan 13k min kompis 25k...

Det tog två timmar innan jag var upptinad igen.

🙂

Jag hade också matriel problem i dag!

Hade planerat 8km men mina handskar gav mig kalla handen, så jag fick snällt kliva åt sidan efter halva sträckan. Quicksilvret hade då krypit under -15 (t-)