Quote from Jonny Persson on 7 January 2010, 13:47Strax under milen längs vattnet på Kungsholmen. Bitvis bra underlag, bitvis lite moddigt. -6 grader. När jag svängde upp längs Kungsholms Strand och hade rakan kvar mot Stadshuset vräkte snön ner och det blåste en redigt rälig motvid. Bara att kura ihop s
Strax under milen längs vattnet på Kungsholmen. Bitvis bra underlag, bitvis lite moddigt. -6 grader. När jag svängde upp längs Kungsholms Strand och hade rakan kvar mot Stadshuset vräkte snön ner och det blåste en redigt rälig motvid. Bara att kura ihop s
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:50😀
😀
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 20:35Helt grymt pass...mycket snö och halt men dubbarna funkade fint fint. Jag var lite segare fast det var bara för att jag inte har sprungit sedan 2009 😉
Helt grymt pass...mycket snö och halt men dubbarna funkade fint fint. Jag var lite segare fast det var bara för att jag inte har sprungit sedan 2009 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:52Dagens kändes väldigt bra 🙂
7km på gymmets löpband 1%, lugnt tempo.
Dagens kändes väldigt bra 🙂
7km på gymmets löpband 1%, lugnt tempo.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:307km -11 grader, känndes bra. Handskades bättre med kylan i dag och slapp kalla handen 🙂
7km -11 grader, känndes bra. Handskades bättre med kylan i dag och slapp kalla handen 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:534km i gamla E4:ans sken...- 17,4 grader C men nu har man ju vant sig vid påpälsningen så det var nada problemas!?
4km i gamla E4:ans sken...- 17,4 grader C men nu har man ju vant sig vid påpälsningen så det var nada problemas!?
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:58Egentligen vilodag idag, men Lillan ville åka skidor till dagis 🙂 och jag skulle också ta skidorna, så jag har åkt sakta och lugnt.
Egentligen vilodag idag, men Lillan ville åka skidor till dagis 🙂 och jag skulle också ta skidorna, så jag har åkt sakta och lugnt.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:5917 km i -14 grader. Härlig solnedgång i ett gnistrande vinterlandskap!
17 km i -14 grader. Härlig solnedgång i ett gnistrande vinterlandskap!
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:35Bra.
Bra.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:49Körde 50 km på löpband idag och det kändes, förvånansvärt nog, riktigt bra. Sista timmen var lite jobbig, men i övrigt var det inte alls så tungt (mentalt) och tråkigt som jag fruktat.
Körde 50 km på löpband idag och det kändes, förvånansvärt nog, riktigt bra. Sista timmen var lite jobbig, men i övrigt var det inte alls så tungt (mentalt) och tråkigt som jag fruktat.