Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

50 km!!!!! Oj

jag gjorde 5km i dag på bandet och tycker det är tråkigt.
Hur roar du dig? Nått kul att titta på lyssna på?
/Markus

Kallt.!?

Johanna, 50 km på löpband!? Det är imponerande.

Själv sprang jag 5,7 km utomhus och är jättenöjd med det för det var första passet efter en förkylning och jag märkte ingen formförsämring (H:) Fast jag hade iofs bara ett uppehåll på 6 dagar. Behagligt väd

Inte gjort det än egentligen, men tjuvstartade.
-20 vindstilla, blå himmel på väg, 20 min på skidor, inget försök att maxa, underbart! Snön gnisslade.

Markus: Jag täckte för displayen så att jag inte kunde stå och stirra på hur långsamt det gick framåt, musik i öronen och sen var det bara att försöka gå in i sig själv och absolut inte tänka på hur länge det var kvar. Jag tränar för Esbo 24 h (mitt först

När jag springer långpass på löpbandet brukar jag nollställa bandet då och då. Jag är så lättlurad så det funkar på mig. Orkar inte se distansen/tiden jag sprungit. 🙂 Har provat handduk, men jag lyfter bara och tjyvkikar. (#)

Kristina: Jag var tvungen att nollställa bandet då och då, eftersom löpbanden på mitt gym bara går att ställa in på 60 minuter eller 12 km (+500 meter nedvarvning) åt gången. Så jag körde fyra stycken 12 km (+500 meter) och det hjälpte nog mig lite det oc

Ja på mitt helggym är det likadant, däremot inte på lunchgymmet.

Fitness club har 90 minuter inställt på löpbanden, antagligen sen jag bönade och bad dem att ändra eftersom en timma var så träligt. Då behöver man ju fippla med knapparna två gånger och tappar rytmen på ett tretimmarspass 🙂

Aha, tack för infon - vi kör ju på samma gym. Fast jag tycker om att nollställa som sagt när jag ska springa länge. Jättebra ändå vid kortare pass. 🙂