Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 10:55Ja, de hade 60 minuter tidigare, det är säkert standardinställningen på löpbanden men de värnar lite om sina långspringande kunder antar jag 🙂
Jag tycker om att bara lufsa på när jag väl kommit in i den där avslappnade långpasslunken, då är det bästa at
Ja, de hade 60 minuter tidigare, det är säkert standardinställningen på löpbanden men de värnar lite om sina långspringande kunder antar jag 🙂
Jag tycker om att bara lufsa på när jag väl kommit in i den där avslappnade långpasslunken, då är det bästa at
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:01-20 ute idag så det fick bli löpbandet. Är stolt över mina 3,8 km. Har just påbörjat en träningsprogram för att springa milen. Trots att jag sprang innan frukost kände jag mig stark... måste ha varit all mat och glass jag proppade i mig igårkväll (H:)
-20 ute idag så det fick bli löpbandet. Är stolt över mina 3,8 km. Har just påbörjat en träningsprogram för att springa milen. Trots att jag sprang innan frukost kände jag mig stark... måste ha varit all mat och glass jag proppade i mig igårkväll (H:)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:24Väldigt utanför den egentliga frågan, men vad har ni långdistansare för tumme med gympersonalen? De flesta gym jag varit på är maxgränsen för användande av löpband 30 min! Och ni kör ju i.... ja flera timmar! 🙂
Väldigt utanför den egentliga frågan, men vad har ni långdistansare för tumme med gympersonalen? De flesta gym jag varit på är maxgränsen för användande av löpband 30 min! Och ni kör ju i.... ja flera timmar! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:28Jag ber snällt och lovar att inte ta upp löpbanden under rusningstid, när det är hög omsättning i gymmet. När det är lite folk på gymmet däremot låter de mig hållas. Jag antar att det bottnar i att de vill vårda sina kunder och jag vill inte överutnyttja
Jag ber snällt och lovar att inte ta upp löpbanden under rusningstid, när det är hög omsättning i gymmet. När det är lite folk på gymmet däremot låter de mig hållas. Jag antar att det bottnar i att de vill vårda sina kunder och jag vill inte överutnyttja
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:41Rätt inställning av gymmet tycker jag (och av dig naturligtvis, men jag tror nog att ni långdistansare är ganska lyhörda för köbildingen "per automatik" så att säga)! Visst ska man ha regler, men samtidigt tycker jag att man ska vara flexibel som personal
Rätt inställning av gymmet tycker jag (och av dig naturligtvis, men jag tror nog att ni långdistansare är ganska lyhörda för köbildingen "per automatik" så att säga)! Visst ska man ha regler, men samtidigt tycker jag att man ska vara flexibel som personal
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 11:47Ibland står jag på bandet när en del av de andra stammisarna kommer och jag är fortfarande igång när de duschat klart och går, då kan man få lite undrande blickar men det är aldrig nån som klagat.
Fast de har satsat på 6 löpband, så det finns så det räc
Ibland står jag på bandet när en del av de andra stammisarna kommer och jag är fortfarande igång när de duschat klart och går, då kan man få lite undrande blickar men det är aldrig nån som klagat.
Fast de har satsat på 6 löpband, så det finns så det räc
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 13:37Inomhus!
Först: 3000m. 13:25. Vila 10min.
sedan: 5x600m.
1. 1:53 min.
2. 1:57 "
3. 1:57"
4. 2:01"
5. 2:00"vila 10min.
sedan 5
Inomhus!
Först: 3000m. 13:25. Vila 10min.
sedan: 5x600m.
1. 1:53 min.
2. 1:57 "
3. 1:57"
4. 2:01"
5. 2:00"
vila 10min.
sedan 5
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 14:14Dagens pass kändes förvånansvärt bra! Imorse när jag vaknade och termometern visade -23,8 kändes det tveksamt om jag skulle kunna ge mig ut. Men eftersom jag sett fram emot en runda i dagsljus (och det faktiskt såg ut att bli en solig dag) gjorde jag som
Dagens pass kändes förvånansvärt bra! Imorse när jag vaknade och termometern visade -23,8 kändes det tveksamt om jag skulle kunna ge mig ut. Men eftersom jag sett fram emot en runda i dagsljus (och det faktiskt såg ut att bli en solig dag) gjorde jag som
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 18:521:a lilla löpturen på länge..det blir ju inte varmare..kroppen klagar"ut med dig"..Det gick helt ok,med bara lätt jogging..körde backintervall 2 ggr o det känns..när man vill dra djupa andetag "o inte får" vill inte få rethosta....andades i armvecket..hel
1:a lilla löpturen på länge..det blir ju inte varmare..kroppen klagar"ut med dig"..Det gick helt ok,med bara lätt jogging..körde backintervall 2 ggr o det känns..när man vill dra djupa andetag "o inte får" vill inte få rethosta....andades i armvecket..hel
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 19:13Ang lång löpbandslöpning:
När jag springer inne på vardagsluncherna springer jag på ett mindre gym med 3 löpband. 1 är begränsat till 10 min för uppvärmning (om det är kö - annars är det bara att fortsätta). På dom andra två är det fritt att springa hela
Ang lång löpbandslöpning:
När jag springer inne på vardagsluncherna springer jag på ett mindre gym med 3 löpband. 1 är begränsat till 10 min för uppvärmning (om det är kö - annars är det bara att fortsätta). På dom andra två är det fritt att springa hela