Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

58 minuter lugn löpning i -10 grader, skitskönt.

Rätt härligt. När jag väl kom ut, slagits med min sega dator hela förmiddagen ... Sedan slet jag sönder en nagel på bindningen, mindre kul. Men sol, inte toppenspår, men OK, lam kallt (-9). Buffen full av rimfrost upptäckte jag när jag kom hem.

Själv gav jag mig iväg på ett supersent pass eftersom jag inte ville missa Top gear(!), ganska skönt dock när staden sover, hyfsat vindstilla men lite slaskigt som ömsom frös. Skånsk vinter.

Känns lite seg fortfarande efter min klantiga förkylning som do

Ah, Top Gear.. ett lysande program, till och med min hustru som är totalt ointresserad av bilar gillar det. Man kan tro att det handlar om bilar när det egentligen handlar om tre fortfarande tioåriga medelålders gubbar.

Årets andra 3 timmars runda på moddiga cykelbanor från Näsbypark mot Vallentunasjön T o R. 30 km som jag brukar avverka på ca 2.40 normalt när det är barmark. Jobbigt men nyttigt, många sega backar.
Perfekt temperatur, nollgradigt och inte så mycket vind.

För myche mötande bilar där man ju måste kasta sig ut i modden vid sidan om väg 600 (Gamla E4:an)...Bra temp i alla fall endast - 3,6 grad C. Våren är här!!??

Kjelle:
-Önsketänkande!
Vi har den kallaste månaden kvar, kung Bore har bara en tillfällig formsvacka...

Sprang 16km på löpband i morse - det känns lite tungt i benen att springa direkt efter man vaknat - men det är skönt att vara först på gymmet - lugn och ro!

Det vanliga 4,3km. -5C kallt hård mot vind på halva sträckan men det kändes bra!
🙂

Kass!
Dagens pass skulle vara lite snabbare, Löpbandet direkt på morgonen
Tog slut efter halva tilltänkta sträckan och fick gå i omgångar 🙁

Vet inte om det var gårdagens 10km eller att frukosten inte hunnit landa.
Haft dåligt samvete hela dagen för dål