Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:1212km i snömodd kl 6.00 på morgonen det är tur att snö lyser upp när man springer skogvägar och känner sig fram med fötterna.
Det skall bli så skönt när man kan lämna broddarna hemma då jag tycker det sliter mer på benen att springa med broddar.
12km i snömodd kl 6.00 på morgonen det är tur att snö lyser upp när man springer skogvägar och känner sig fram med fötterna.
Det skall bli så skönt när man kan lämna broddarna hemma då jag tycker det sliter mer på benen att springa med broddar.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:38Jag tänkte ta i lite mer idag och springa 6 km på runt 24 minuter. Andningen kändes bra men benen ville helt enkelt inte. Tiden slutade på 29:16 på snömoddiga vägar... 🙁 .. Jag ska försöka vila från löpningen i 2 dagar nu, det verkar behövas..
Jag tänkte ta i lite mer idag och springa 6 km på runt 24 minuter. Andningen kändes bra men benen ville helt enkelt inte. Tiden slutade på 29:16 på snömoddiga vägar... 🙁 .. Jag ska försöka vila från löpningen i 2 dagar nu, det verkar behövas..
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:36Sen kvällsjogg när familjen somnat. Efter propaganda från arbetskollega så testade jag att försöka hålla lägre puls. Det kändes ju ganska bra även om det gick hopplöst långsamt.
Det blev i alla fall mer tid att kika på möss, harar och några rådjur som spr
Sen kvällsjogg när familjen somnat. Efter propaganda från arbetskollega så testade jag att försöka hålla lägre puls. Det kändes ju ganska bra även om det gick hopplöst långsamt.
Det blev i alla fall mer tid att kika på möss, harar och några rådjur som spr
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 23:43Lågpulspass är bra att köra ibland, speciellt om man ligger på distanspass.(t+)
Själv startade jag med 10 km löpband, körde ett spinning/AT pass och sedan ett spinning/Endurancepass & avslutade det hela med en 5 kilometrare på löpbandet.
Ja jag hatar fo
Lågpulspass är bra att köra ibland, speciellt om man ligger på distanspass.(t+)
Själv startade jag med 10 km löpband, körde ett spinning/AT pass och sedan ett spinning/Endurancepass & avslutade det hela med en 5 kilometrare på löpbandet.
Ja jag hatar fo
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 13:32Fortfarande tunga löppass men dagens mycket bättre än igår.
9.5 km snömodd..pust.
Fortfarande tunga löppass men dagens mycket bättre än igår.
9.5 km snömodd..pust.
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 18:07Bra...
Bra...
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 19:579,2 km transportlöpning i 5:48-tempo från ett läkarbesök vid Stadion och tillbaka till jobbet vid Slussen. Tog en liten miniomväg ut på Djurgården och rundande även Skeppsholmen och Kastellholmen. Faktiskt förvånansvärt bra underlag - på Djurgården och Sk
9,2 km transportlöpning i 5:48-tempo från ett läkarbesök vid Stadion och tillbaka till jobbet vid Slussen. Tog en liten miniomväg ut på Djurgården och rundande även Skeppsholmen och Kastellholmen. Faktiskt förvånansvärt bra underlag - på Djurgården och Sk
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 18:0017km på löpband. Allting kändes kanon idag. Det var väldigt kul och inspirerande att kuta. Har precis börjat köra musik i öronen samtidigt. Tidigare har jag varit lite grand emot det där, men nu inser jag att det är himla härligt...inte minst på löpband.
17km på löpband. Allting kändes kanon idag. Det var väldigt kul och inspirerande att kuta. Har precis börjat köra musik i öronen samtidigt. Tidigare har jag varit lite grand emot det där, men nu inser jag att det är himla härligt...inte minst på löpband.
Quote from Catharina Brattlin on 31 January 2010, 21:48En timmes löpning i 10 cm nysnö - mjukt och fint för fossingarna.
Kylan överskattade jag. Trots -8 hade jag ett lager för mycket på mig, men kläder går att hämta efteråt. 🙂
En timmes löpning i 10 cm nysnö - mjukt och fint för fossingarna.
Kylan överskattade jag. Trots -8 hade jag ett lager för mycket på mig, men kläder går att hämta efteråt. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 22:1215 minuter! Tredje rundan på tidningen Tränings klara 10 km på 12 veckor för nybörjare program.
Har gett mig den på att klara 10 km. Då menar jag att överhuvud taget klara att springa den sträckan. Inte gå eller jogga i gångtempo. Det längsta jag klarat
15 minuter! Tredje rundan på tidningen Tränings klara 10 km på 12 veckor för nybörjare program.
Har gett mig den på att klara 10 km. Då menar jag att överhuvud taget klara att springa den sträckan. Inte gå eller jogga i gångtempo. Det längsta jag klarat