Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Rätt jobbigt. Tung blötsnö, besvärligt fäste, fick spåra i djup snö.

Tung tungt..

Tungt ute i snön å djävligt halt i "bilbanan"...Ingen snö dock på ett helt dygn!!???? Men en massa minusgrader...det håller i sig å det känns nästan bra..Plusgrader nu...å vilken djävla sörja.!?

Ja, mycket snömodd (hatar snömodd) - gärna snöpuls som ger hög puls men modden då man bara halkar tillbaka är urtrist!
Det gick hyfsat idag iaf - hade sparat passet från igår då jag hade känningar i halsen men jag vill ju inte bli förkyld nu! (heller)

Återhämtningspass på 4 km istället för vila. Jag var för rastlös idag för att kunna vila. Men va sjukt segt även om det var kort..... Men jag gillar verkligen att köra lugna ´genomblödningspass´ istället för att vila. Speciellt dagen efter när jag ska löp

Härligt pass idag, mitt längsta hittils också där jag klarade 14 km dock var det lite jobbigt med snö men det gick bra ändå (L)

Härligt, solen sken, -1 grad, flåset hängde med hela tiden.
Eftersom jag började GI rivstarten i onsdags så vågade jag inte öka takten så mycket. Har också problem med känning av löparknä, så det får fortsätta vara skynda långsamt. (H)

Grymt jobbiga 13,5 km. Backigt och nästan obefintlig plogning (alltså inte skön nysnö utan spårigt och halt). Grymt trött i hela kroppen efter 4 timmars snöskottning på tak igår så det var väl inget annat att vänta än att det skulle vara tungt. 🙂

Dagens löppass blev en skön upplevelse på i stort sett plogade gångvägar.

Härligt långpass med Team Stockholm Marathon i 4:30-gruppen. Relativt pigg under den nästan 18 km långa sträckan. Alltid trevligt att springa på södra Djurgården i det vackra vinterlandskapet! (t+)