Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 11:45Lite förkylt! 4,3km. med tid 19:21, Det var halkigit och kallt! annars kändes det bra! 🙂
Lite förkylt! 4,3km. med tid 19:21, Det var halkigit och kallt! annars kändes det bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 12:34Kändes grymt! Stod på löpbandet 07:05 efter en uppfriskande promenad i -14 C
Ensam på gymmet och 10x1000m som gick grymt bra.
Kändes grymt! Stod på löpbandet 07:05 efter en uppfriskande promenad i -14 C
Ensam på gymmet och 10x1000m som gick grymt bra.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 21:00Dagens träningspass blev ett spinningpass med pulsband. Älskar pulspassen, blir så mycket mer effektivt. Tungt är det, men det ska det vara. Träning ska inte vara lätt. 🙂
Dagens träningspass blev ett spinningpass med pulsband. Älskar pulspassen, blir så mycket mer effektivt. Tungt är det, men det ska det vara. Träning ska inte vara lätt. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 23:07Löpa fartlek längs sörmlandsleden med 50cm lössnö är klart underskattat. Synd att kalla det fartlek, ju snabbare man försöker desto djupare sjunker man.
Känns som att trampa vatten.....och det är väl precis vad det är man gör fast i mindre tempererat ti
Löpa fartlek längs sörmlandsleden med 50cm lössnö är klart underskattat. Synd att kalla det fartlek, ju snabbare man försöker desto djupare sjunker man.
Känns som att trampa vatten.....och det är väl precis vad det är man gör fast i mindre tempererat ti
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 12:28Skulle ta det lugnt med tanke på att jag är lite förkyld. Fick dock kramp i ena benet efter 2 km. Funderade på at korta sträckan men jag knöt om skon och fortsatte som planerat. Fick stanna några gånger för att massera benet. Det kunde varit en bättre spr
Skulle ta det lugnt med tanke på att jag är lite förkyld. Fick dock kramp i ena benet efter 2 km. Funderade på at korta sträckan men jag knöt om skon och fortsatte som planerat. Fick stanna några gånger för att massera benet. Det kunde varit en bättre spr
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 12:47Blev väldigt sliten i låren idag. Vet inte varför. Annars en bra runda. Vägarna på Järvafältet är nog det klart bästa stället (i min närhet) att springa på just nu. Nästan inget modd och bara lite släpp.
Blev väldigt sliten i låren idag. Vet inte varför. Annars en bra runda. Vägarna på Järvafältet är nog det klart bästa stället (i min närhet) att springa på just nu. Nästan inget modd och bara lite släpp.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 16:42Långsamt, åkte skidor med Sonen - troligen precis vad jag behöver 😉
Långsamt, åkte skidor med Sonen - troligen precis vad jag behöver 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 17:11Svårt bra kändes det idag! Jag börjar bli snabb 🙂 Vill att alla tävlingar skall infinna sig NUUU!!!!
Svårt bra kändes det idag! Jag börjar bli snabb 🙂 Vill att alla tävlingar skall infinna sig NUUU!!!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 20:56håller med dig - G-man 😉
Jag längtar också till tävlingssäsongen och våren och slippa den här satans snön.
Jag själv börjar också komma i toppform och har haft den bästa mängd och kvalitets vecka på över 1 år.
håller med dig - G-man 😉
Jag längtar också till tävlingssäsongen och våren och slippa den här satans snön.
Jag själv börjar också komma i toppform och har haft den bästa mängd och kvalitets vecka på över 1 år.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 13:42Känns som jag ligger långt efter er (gman och csaba). Körde årets första långpass på över två mil i makligt tempo (6,13min/km). Fast det är ju långt kvar till Sthlm marathon och dagen pass känndes riktigt bra 🙂
Känns som jag ligger långt efter er (gman och csaba). Körde årets första långpass på över två mil i makligt tempo (6,13min/km). Fast det är ju långt kvar till Sthlm marathon och dagen pass känndes riktigt bra 🙂