Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 13:57Härligt pass trots att det var kort
Härligt pass trots att det var kort
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 14:50Totalt fiasko! Vädret var underbart, med sol, några få minus och nästan vindstilla (som omväxling till de senaste dagarnas snålblåst).
Ville försöka mig på min milsrunda. Den första kilometern (500 m till en vändpunkt och tillbaka) var lätt och skön på nä
Totalt fiasko! Vädret var underbart, med sol, några få minus och nästan vindstilla (som omväxling till de senaste dagarnas snålblåst).
Ville försöka mig på min milsrunda. Den första kilometern (500 m till en vändpunkt och tillbaka) var lätt och skön på nä
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:25Ett riktigt j-a skitpass idag. Hade planerat in 2 timmar på bandet, men gav upp efter 75 min och la mig i bastun istället och funderade på varför jag inte orkade ett skvatt idag. Kom på varför - jag hade glömt en detalj, att äta.
Dagens erfarenhet: Försö
Ett riktigt j-a skitpass idag. Hade planerat in 2 timmar på bandet, men gav upp efter 75 min och la mig i bastun istället och funderade på varför jag inte orkade ett skvatt idag. Kom på varför - jag hade glömt en detalj, att äta.
Dagens erfarenhet: Försö
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 20:31Mycket bra! Strålande väder, välskottade cykelbanor och underbart frisk luft. 8 kilometer löpning i "snacktempo" kändes ovanligt lätt.
Mycket bra! Strålande väder, välskottade cykelbanor och underbart frisk luft. 8 kilometer löpning i "snacktempo" kändes ovanligt lätt.
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2010, 21:26Åkte skidor för första gången på 2 år - fantastiskt väder och bra spår!
Härligt!
Åkte skidor för första gången på 2 år - fantastiskt väder och bra spår!
Härligt!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 21:26Härligt med tempoträning i solskenet
Härligt med tempoträning i solskenet
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 20:06Viljan var inte riktigt på min sida innan jag begav mig ut på dagens löprunda. Men, när jag väl var igång gick det bra. Pressar mina tider mer och mer, och det känns bättre för varje gång jag springer. 5 km idag, inte speciellt långt, men det fick räcka e
Viljan var inte riktigt på min sida innan jag begav mig ut på dagens löprunda. Men, när jag väl var igång gick det bra. Pressar mina tider mer och mer, och det känns bättre för varje gång jag springer. 5 km idag, inte speciellt långt, men det fick räcka e
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 21:19Kanon form !
Dagens snabbdistanspass med klubben gick över förväntan.
Vi brukar springa 10km, där dom första 2km är uppvärmning där vi gemensamt springer fram till ett ställe där vi brukar stretcha och sen iväg.
Det var länge sen jag kände mig i så underb
Kanon form !
Dagens snabbdistanspass med klubben gick över förväntan.
Vi brukar springa 10km, där dom första 2km är uppvärmning där vi gemensamt springer fram till ett ställe där vi brukar stretcha och sen iväg.
Det var länge sen jag kände mig i så underb
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 21:17Grymt gött pass trots smärta och snö.
Grymt gött pass trots smärta och snö.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 11:21Hadde ett av mina tungsta pass någonsin rent mentalt i söndags, 8 kilometers runda i skogen 5-20 centimeters snödjup delvis nedtrampat
( bitvis knapp styrfart )Och ett av mina bästa träningspass igår 14,6 kilometer där det upplevdes som att man hadde v
Hadde ett av mina tungsta pass någonsin rent mentalt i söndags, 8 kilometers runda i skogen 5-20 centimeters snödjup delvis nedtrampat
( bitvis knapp styrfart )
Och ett av mina bästa träningspass igår 14,6 kilometer där det upplevdes som att man hadde v