Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Härligt pass trots att det var kort

Totalt fiasko! Vädret var underbart, med sol, några få minus och nästan vindstilla (som omväxling till de senaste dagarnas snålblåst).
Ville försöka mig på min milsrunda. Den första kilometern (500 m till en vändpunkt och tillbaka) var lätt och skön på nä

Ett riktigt j-a skitpass idag. Hade planerat in 2 timmar på bandet, men gav upp efter 75 min och la mig i bastun istället och funderade på varför jag inte orkade ett skvatt idag. Kom på varför - jag hade glömt en detalj, att äta.

Dagens erfarenhet: Försö

Mycket bra! Strålande väder, välskottade cykelbanor och underbart frisk luft. 8 kilometer löpning i "snacktempo" kändes ovanligt lätt.

Åkte skidor för första gången på 2 år - fantastiskt väder och bra spår!
Härligt!

Härligt med tempoträning i solskenet

Viljan var inte riktigt på min sida innan jag begav mig ut på dagens löprunda. Men, när jag väl var igång gick det bra. Pressar mina tider mer och mer, och det känns bättre för varje gång jag springer. 5 km idag, inte speciellt långt, men det fick räcka e

Kanon form !
Dagens snabbdistanspass med klubben gick över förväntan.
Vi brukar springa 10km, där dom första 2km är uppvärmning där vi gemensamt springer fram till ett ställe där vi brukar stretcha och sen iväg.
Det var länge sen jag kände mig i så underb

Grymt gött pass trots smärta och snö.

Hadde ett av mina tungsta pass någonsin rent mentalt i söndags, 8 kilometers runda i skogen 5-20 centimeters snödjup delvis nedtrampat
( bitvis knapp styrfart )

Och ett av mina bästa träningspass igår 14,6 kilometer där det upplevdes som att man hadde v