Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 13:42Mitt längsta lopp 27km, det kändes bra de första 23 kilometerna men sedan fick jag vekligen slita ont för att komma hem och mötas av frun och barnen som just skulle ut i pulkbacken så det var bara att bita ihop, duscha, trycka ner två bananer och dricka l
Mitt längsta lopp 27km, det kändes bra de första 23 kilometerna men sedan fick jag vekligen slita ont för att komma hem och mötas av frun och barnen som just skulle ut i pulkbacken så det var bara att bita ihop, duscha, trycka ner två bananer och dricka l
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 22:44Idag provade jag och min kompis på nytt träningssätt. Vi bestämde oss för att testa skogen även under vintern. Blev ett riktigt jobbigt pass i decimeterdjup snö på sina ställen. Men, även fast det var jobbigt var det härligt, ett riktigt mjölksyrapass och
Idag provade jag och min kompis på nytt träningssätt. Vi bestämde oss för att testa skogen även under vintern. Blev ett riktigt jobbigt pass i decimeterdjup snö på sina ställen. Men, även fast det var jobbigt var det härligt, ett riktigt mjölksyrapass och
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 19:48Sjukt bra! Lyckades för första gången att springa 10 kilometer kontinuerligt. 11,54 km totalt. Ingen miltid att skriva hem om, men jag fixade distansen. Känns helt fantastiskt! Får man vara så här äckligt nöjd med sig själv? 😉
Sjukt bra! Lyckades för första gången att springa 10 kilometer kontinuerligt. 11,54 km totalt. Ingen miltid att skriva hem om, men jag fixade distansen. Känns helt fantastiskt! Får man vara så här äckligt nöjd med sig själv? 😉
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 20:02Christian, Grattis! klart du får vara nöjd och stolt! Spara den känslan och kom ihåg den till framtiden, när du kör något riktigt grispass och önskar du finge gå hem. Då kan du påminna dig om hur mys det känns att lyckas 🙂
Christian, Grattis! klart du får vara nöjd och stolt! Spara den känslan och kom ihåg den till framtiden, när du kör något riktigt grispass och önskar du finge gå hem. Då kan du påminna dig om hur mys det känns att lyckas 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 21:4912km långintervall, känndes oerhört bra 🙂
12km långintervall, känndes oerhört bra 🙂
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 22:48Nä, fy hundan vad segt det var. Snö som strösocker. Kroppen var inte helt funktionsduglig den heller 🙁
Nä, fy hundan vad segt det var. Snö som strösocker. Kroppen var inte helt funktionsduglig den heller 🙁
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 03:18Godmorgon!
Rättare sagt gårkvällens pass var det första ute på några dagar och det är ju rejäl skillnad mot löpbandet.
I vanlig ordning är mina första 3 km som absolut segast sedan kan jag kuta hur långt som helst känns det som.Dock var det tur att jag
Godmorgon!
Rättare sagt gårkvällens pass var det första ute på några dagar och det är ju rejäl skillnad mot löpbandet.
I vanlig ordning är mina första 3 km som absolut segast sedan kan jag kuta hur långt som helst känns det som.
Dock var det tur att jag
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 15:25Komedier på TVn, 0,5% lutning, bra energi på banden bredvid och mp3an laddad med nya låtar. Årets första mil avklarad. 42 min. Fint det. 😀
Komedier på TVn, 0,5% lutning, bra energi på banden bredvid och mp3an laddad med nya låtar. Årets första mil avklarad. 42 min. Fint det. 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:46Jäkligt bra träning idag. Högre tempo än vad jag brukar ha. Skönt när man känner att träningen ger resultat. Blir nog en löpare av mig också någon dag..:-)
Jäkligt bra träning idag. Högre tempo än vad jag brukar ha. Skönt när man känner att träningen ger resultat. Blir nog en löpare av mig också någon dag..:-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 22:55Körde mitt först Back löpnings pass igår, 240 m med bra lutning härligt segt körde 20 repor uppför. Det känns idag (t+)
På lunchen tog jag en Längdskid runda på 15km och spårade ett lätt igen snöat spår, tog reällt på kraften eller så saknades det lite f
Körde mitt först Back löpnings pass igår, 240 m med bra lutning härligt segt körde 20 repor uppför. Det känns idag (t+)
På lunchen tog jag en Längdskid runda på 15km och spårade ett lätt igen snöat spår, tog reällt på kraften eller så saknades det lite f