Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 14:52Långlöpning i Klass2-väder, kallt i motvinden men övrigt var kanon! 10-80 (!) cm pudersnö...det är de här passen man minns ända till ålderdomshemmen! 🙂
Långlöpning i Klass2-väder, kallt i motvinden men övrigt var kanon! 10-80 (!) cm pudersnö...det är de här passen man minns ända till ålderdomshemmen! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 17:43Gick kanon idag, trots hård blåst å -18.8.När ska denna j-la kyla ge med sig, kung Bore är hård denna vinter.
Gick kanon idag, trots hård blåst å -18.8.När ska denna j-la kyla ge med sig, kung Bore är hård denna vinter.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 17:56Tungt idag! Tre och en halv timmes snöskottning innan löprundan gjorde väl sitt till för att benen skulle bli lite stummare än vanligt. Borde man inte få räkna snöskottning som ett träningspass i Funbeat??? 🙂
Tungt idag! Tre och en halv timmes snöskottning innan löprundan gjorde väl sitt till för att benen skulle bli lite stummare än vanligt. Borde man inte få räkna snöskottning som ett träningspass i Funbeat??? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 17:59Snöskottning finns som träningsform så det är bara att regga på ;).
Mina två pass va tunga och eländiga. Vaderna hade visst fortfarande träningsvärk från häromdan. Så är det ibland.
Snöskottning finns som träningsform så det är bara att regga på ;).
Mina två pass va tunga och eländiga. Vaderna hade visst fortfarande träningsvärk från häromdan. Så är det ibland.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 02:00Skulle ut i eftermiddags men det vart bara att lägga ner då det var typ 20 cm SLASK i Hbg!
Och då menar jag slask...Dock verkar det som att det fryser på tills imorgon så då kan man iaf ta en runda med dubben.
Skulle ut i eftermiddags men det vart bara att lägga ner då det var typ 20 cm SLASK i Hbg!
Och då menar jag slask...
Dock verkar det som att det fryser på tills imorgon så då kan man iaf ta en runda med dubben.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 12:18efter att ha legat sjuk under veckan så får jag väl vara nöjd med mina 12km, delvis fick jag pulsa fram i 10 - 20cm lössnö, extra träning för benen. Gick väldigt långsamt men som sagt... kallt men fint väder. (H)
efter att ha legat sjuk under veckan så får jag väl vara nöjd med mina 12km, delvis fick jag pulsa fram i 10 - 20cm lössnö, extra träning för benen. Gick väldigt långsamt men som sagt... kallt men fint väder. (H)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 13:11Varit ute i skogen och "sprungit". Tungt men gör kul. Djup snö. ibland över knäna. Snösvängen hade röjt undan här utanför så jag värmde upp med lite pose-övningar och sen bar det iväg. Hur kul som helst att försöka ta sej fram i helt obanad terräng. Tramp
Varit ute i skogen och "sprungit". Tungt men gör kul. Djup snö. ibland över knäna. Snösvängen hade röjt undan här utanför så jag värmde upp med lite pose-övningar och sen bar det iväg. Hur kul som helst att försöka ta sej fram i helt obanad terräng. Tramp
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 13:45körde 8 km idag, plogad väg. Kramp kom som vanligt men det är ju bara att bita ihop. Igår fick jag gissa delar av vägen samt springa i ett hjulspår. Därför kändes det bättre idag. Krampen släppte de sista 1200 metrarna och jag kunde öka farten. Hur eller
körde 8 km idag, plogad väg. Kramp kom som vanligt men det är ju bara att bita ihop. Igår fick jag gissa delar av vägen samt springa i ett hjulspår. Därför kändes det bättre idag. Krampen släppte de sista 1200 metrarna och jag kunde öka farten. Hur eller
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 13:57Dagens pass gick bottendåligt, sängen-toa-köket-sängen. Blä för förkylningar.
Är det någon som vet om LCHF gör en mer mottaglig för virus?(#)
Dagens pass gick bottendåligt, sängen-toa-köket-sängen. Blä för förkylningar.
Är det någon som vet om LCHF gör en mer mottaglig för virus?(#)
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 16:07Jag provade löpband för första gången idag.
det gick ju lättare än jag trodde.Det blev 26,5km långpass med blandade intervaller.
uppv. 5km (5:27min/km) därefter ökade jag till 5:00 tempo i 5km sedan 4:36 tempo i 4km, sedan 7x1000 i 4:17 tempo och en 500
Jag provade löpband för första gången idag.
det gick ju lättare än jag trodde.
Det blev 26,5km långpass med blandade intervaller.
uppv. 5km (5:27min/km) därefter ökade jag till 5:00 tempo i 5km sedan 4:36 tempo i 4km, sedan 7x1000 i 4:17 tempo och en 500