Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 22:48Grymt bra! Eftersom jag inte kommer kunna träna något alls i morgon så bestämde jag mig för att för en gångs skull ge benen en riktigt ordentlig genomkörare på gymet.
Så nu ser jag lite rolig ut när jag går... 🙂
Grymt bra! Eftersom jag inte kommer kunna träna något alls i morgon så bestämde jag mig för att för en gångs skull ge benen en riktigt ordentlig genomkörare på gymet.
Så nu ser jag lite rolig ut när jag går... 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 17:26Första gången jag frivilligt gett mig ut och kutat i ymnigt snöfall. 4 km på 27 min och det kändes faktiskt toppen. Lagom varma kläder gjorde att det inte blev för svettigt heller.
+0,8 när jag stack iväg och +2,4 grader när jag kom hem. Nu snöar det ännu
Första gången jag frivilligt gett mig ut och kutat i ymnigt snöfall. 4 km på 27 min och det kändes faktiskt toppen. Lagom varma kläder gjorde att det inte blev för svettigt heller.
+0,8 när jag stack iväg och +2,4 grader när jag kom hem. Nu snöar det ännu
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 13:54Riktigt bra! Provade intervallträning på löpband för första gången idag. Hade lite initiala problem med att få upp pulsen men konstaterade snart att jag kunde få fin hjälp av lutningen. Satan så jobbigt det blev...
Riktigt bra! Provade intervallträning på löpband för första gången idag. Hade lite initiala problem med att få upp pulsen men konstaterade snart att jag kunde få fin hjälp av lutningen. Satan så jobbigt det blev...
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 20:54Riktigt kul, 1:a passet på mycket länge där jag kunde driva upp farten en stund. Intervaller på löpband, riktigt trött blev jag. Återgår dock till skidandet ett tag till.
Riktigt kul, 1:a passet på mycket länge där jag kunde driva upp farten en stund. Intervaller på löpband, riktigt trött blev jag. Återgår dock till skidandet ett tag till.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 19:31Passet kändes bra, samma runda som i tisdags, 4 km, men idag var det soligt och blåsigt och + 3 grader.
Lite snömodd på sina ställen, men annars torrt och fint. Jag förbättrade tiden med 1 min från i tisdags. Idag gick jag inte en meter, utan lunkade lång
Passet kändes bra, samma runda som i tisdags, 4 km, men idag var det soligt och blåsigt och + 3 grader.
Lite snömodd på sina ställen, men annars torrt och fint. Jag förbättrade tiden med 1 min från i tisdags. Idag gick jag inte en meter, utan lunkade lång
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:14Kallt! Men för en gångs skull blåste det åt rätt håll så att jag kunde börja i motvind och ha ett par km medvind på slutet. Skönt att kunna springa ute igen - utan alltför mycket halka. Löpringrostigheten ska förhoppningsvis tränas bort nu...när VÅREN kom
Kallt! Men för en gångs skull blåste det åt rätt håll så att jag kunde börja i motvind och ha ett par km medvind på slutet. Skönt att kunna springa ute igen - utan alltför mycket halka. Löpringrostigheten ska förhoppningsvis tränas bort nu...när VÅREN kom
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 23:36Skönt! Brännande lår när jag lyckades hålla nära 6 min/km i 45 minuter. Det är jag nöjd med.
Skönt! Brännande lår när jag lyckades hålla nära 6 min/km i 45 minuter. Det är jag nöjd med.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 20:26Bitvis halt vilket gjorde att farten blev väldigt ojämn och det tog på krafterna. Kände mig dessutom ganska trött och "tung" i kroppen redan från början, så det var väl inte upplagt för några topprestationer. Men jag är nöjd med att jag kom ut , och att d
Bitvis halt vilket gjorde att farten blev väldigt ojämn och det tog på krafterna. Kände mig dessutom ganska trött och "tung" i kroppen redan från början, så det var väl inte upplagt för några topprestationer. Men jag är nöjd med att jag kom ut , och att d
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 01:07Dagsljus ja, vi har haft sol nästan hela veckan i Hbg! BILD:http://www.postimage.org/templates/images/smiley/smiling/17.gif
Dagsljus ja, vi har haft sol nästan hela veckan i Hbg! BILD:http://www.postimage.org/templates/images/smiley/smiling/17.gif
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 08:37Inställt. Tänkte ge mig ut på morgonpass för att hämta in att jag suttit inne i två dagar med sjukt barn. Skidor eller dubbade skor, men ut. Solen skiner men Lillans sjuka sitter i min hals nu 🙁 så jag får bestämt låta bli.
Inställt. Tänkte ge mig ut på morgonpass för att hämta in att jag suttit inne i två dagar med sjukt barn. Skidor eller dubbade skor, men ut. Solen skiner men Lillans sjuka sitter i min hals nu 🙁 så jag får bestämt låta bli.