Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 14:39Helt underbart idag att springa med klarblå himmel och sol. Känns nästan som vår i luften 🙂
Helt underbart idag att springa med klarblå himmel och sol. Känns nästan som vår i luften 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 15:56Härligt väder, solen gnistrar i snödrivorna. Asfalten har kommit fram på stora vägen. Skön jogg förutom på slutet när mitt knä tog stopp. Måste man verkligen vila när man har löparknä? Om man stretchar gånger flera/dag och använder antiinflammatorisk salv
Härligt väder, solen gnistrar i snödrivorna. Asfalten har kommit fram på stora vägen. Skön jogg förutom på slutet när mitt knä tog stopp. Måste man verkligen vila när man har löparknä? Om man stretchar gånger flera/dag och använder antiinflammatorisk salv
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 16:44Makalöst skönt. Vårsol, fågelsång och asfalt (L)
Makalöst skönt. Vårsol, fågelsång och asfalt (L)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 17:38Halva passet bestod av motvind och motlut....men det det var planerat. Allt för att jag skulle få njuta av att springa hemåt i medlut, medvind och med solen i ansiktet. SÅÅÅ skönt. Snabbt gick det också (utan att det var planerat). Kände mig riktigt stark
Halva passet bestod av motvind och motlut....men det det var planerat. Allt för att jag skulle få njuta av att springa hemåt i medlut, medvind och med solen i ansiktet. SÅÅÅ skönt. Snabbt gick det också (utan att det var planerat). Kände mig riktigt stark
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 18:34Idag löpband 11 km på 60 minuter. Sedan kort vila och sen spinningpass 45 minuter. Det var ganska tungt men skönt efteråt. Längtar till all snö i norrland försvinner så att man kan börja ta ut stegen utan att riskera livet.
Idag löpband 11 km på 60 minuter. Sedan kort vila och sen spinningpass 45 minuter. Det var ganska tungt men skönt efteråt. Längtar till all snö i norrland försvinner så att man kan börja ta ut stegen utan att riskera livet.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 15:10Fick till en skön söndagsdistans på 14 km i 5.10 tempo. Jag tycks ha slutit fred med all snö och is och ser det som något positivt - bättre träning både för muskler och för koordinationen. 🙂
Fick till en skön söndagsdistans på 14 km i 5.10 tempo. Jag tycks ha slutit fred med all snö och is och ser det som något positivt - bättre träning både för muskler och för koordinationen. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 16:07Lite tyngre än igår men minst lika skönt. (L)
Lite tyngre än igår men minst lika skönt. (L)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 17:374,3km, 19:15. Kändes tungt efter i gårdagens skidpass. har suttit hela dagen brevid data och kollat hur sonen och andra killar från byn åker Vasaloppet .Känner mig därför så stel 🙂
4,3km, 19:15. Kändes tungt efter i gårdagens skidpass. har suttit hela dagen brevid data och kollat hur sonen och andra killar från byn åker Vasaloppet .Känner mig därför så stel 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 17:46Lyfte IKEA möbler i går, sträckte ryggen. Sprang 12 km på Djurgården i dag i strålande solsken, inte lika ont i ryggen nu. (H)
Lyfte IKEA möbler i går, sträckte ryggen. Sprang 12 km på Djurgården i dag i strålande solsken, inte lika ont i ryggen nu. (H)
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 19:14Härligt, trots blixthalka. 13 kilometer i nån sorts ofrivillig intervallstil (fick gå myyycket långsamt över isfläckarna).
Härligt, trots blixthalka. 13 kilometer i nån sorts ofrivillig intervallstil (fick gå myyycket långsamt över isfläckarna).