Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Helt underbart idag att springa med klarblå himmel och sol. Känns nästan som vår i luften 🙂

Härligt väder, solen gnistrar i snödrivorna. Asfalten har kommit fram på stora vägen. Skön jogg förutom på slutet när mitt knä tog stopp. Måste man verkligen vila när man har löparknä? Om man stretchar gånger flera/dag och använder antiinflammatorisk salv

Makalöst skönt. Vårsol, fågelsång och asfalt (L)

Halva passet bestod av motvind och motlut....men det det var planerat. Allt för att jag skulle få njuta av att springa hemåt i medlut, medvind och med solen i ansiktet. SÅÅÅ skönt. Snabbt gick det också (utan att det var planerat). Kände mig riktigt stark

Idag löpband 11 km på 60 minuter. Sedan kort vila och sen spinningpass 45 minuter. Det var ganska tungt men skönt efteråt. Längtar till all snö i norrland försvinner så att man kan börja ta ut stegen utan att riskera livet.

Fick till en skön söndagsdistans på 14 km i 5.10 tempo. Jag tycks ha slutit fred med all snö och is och ser det som något positivt - bättre träning både för muskler och för koordinationen. 🙂

Lite tyngre än igår men minst lika skönt. (L)

4,3km, 19:15. Kändes tungt efter i gårdagens skidpass. har suttit hela dagen brevid data och kollat hur sonen och andra killar från byn åker Vasaloppet .Känner mig därför så stel 🙂

Lyfte IKEA möbler i går, sträckte ryggen. Sprang 12 km på Djurgården i dag i strålande solsken, inte lika ont i ryggen nu. (H)

Härligt, trots blixthalka. 13 kilometer i nån sorts ofrivillig intervallstil (fick gå myyycket långsamt över isfläckarna).