Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 19:39Spännande! Inte löpningen i sig utan det jag tittade på. Avverkade 26,5 km/2,5 tim på löpbandet medan jag kollade på Vasaloppet. Glömde faktiskt bort att jag sprang. 😀
Spännande! Inte löpningen i sig utan det jag tittade på. Avverkade 26,5 km/2,5 tim på löpbandet medan jag kollade på Vasaloppet. Glömde faktiskt bort att jag sprang. 😀
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 20:57Passet idag gick bra. Bara ätit en massa onyttigheter under hela helgen o kände att kolisarna sprutade ut genom öronen. Det var skönt att springa o bli av med illamåendet. Känner mig som en ny människa nu!
Passet idag gick bra. Bara ätit en massa onyttigheter under hela helgen o kände att kolisarna sprutade ut genom öronen. Det var skönt att springa o bli av med illamåendet. Känner mig som en ny människa nu!
Quote from Catharina Brattlin on 7 March 2010, 21:01Fick avnjuta första strip-långpasset idag på snöfria cykelbanor i solsken. Ren njutning och inget jobbigt nån gång. 🙂
Fick avnjuta första strip-långpasset idag på snöfria cykelbanor i solsken. Ren njutning och inget jobbigt nån gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 21:29Jobbigt pass, men grymt skönt väder. +15 grader, sol och vindstilla. 4 km på 27 min, så det gick väldigt långsamt.
Jobbigt pass, men grymt skönt väder. +15 grader, sol och vindstilla. 4 km på 27 min, så det gick väldigt långsamt.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:42Årets första intervallpass avklarat. Fortfarande på band, men nu verkar det riktigt lovande med solen. Kan man hoppas på ett utepass till helgen?
Årets första intervallpass avklarat. Fortfarande på band, men nu verkar det riktigt lovande med solen. Kan man hoppas på ett utepass till helgen?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:14Min vanliga 4,3 km. rund byn. Kändes mig utsliten,ingen ork och tunga fötter.
det var dessutom dålig väder det blåste halva sträckan mot. Behöver kanske en längre vila period,håller så mycket annat också?? 🙁
Min vanliga 4,3 km. rund byn. Kändes mig utsliten,ingen ork och tunga fötter.
det var dessutom dålig väder det blåste halva sträckan mot. Behöver kanske en längre vila period,håller så mycket annat också?? 🙁
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:51Stark vårkänsla att springa med tävlingsskor utan broddar. Dessutom glömde jag handskar UTAN förfrusna fingrar som följd. Dessutom gick passet som en dröm. Kan det bli bättre? 3x3000 tröskel under 3:50 fart på varierande underlag, de ni 😉
Stark vårkänsla att springa med tävlingsskor utan broddar. Dessutom glömde jag handskar UTAN förfrusna fingrar som följd. Dessutom gick passet som en dröm. Kan det bli bättre? 3x3000 tröskel under 3:50 fart på varierande underlag, de ni 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 01:31Alltid skitkul när det går bra men glöm inte att aktiv vila också är träning.
Alltid skitkul när det går bra men glöm inte att aktiv vila också är träning.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:36Gött Kalle! Det där passet är rätt jobbigt. Ser ut som du går en bra vår till mötes 🙂
Gött Kalle! Det där passet är rätt jobbigt. Ser ut som du går en bra vår till mötes 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:03En soldränkt lugn lunchrunda. Brutal träningsvärk i ben och rumpa, men vad gör väl det.... 😀 Bitvis bar asfalt, bitvis vattenpölar och Skeppsholmen rekommenderas ICKE just nu - det är rena glansisen längs vattnet. Lite problematiskt när jag kom till vatt
En soldränkt lugn lunchrunda. Brutal träningsvärk i ben och rumpa, men vad gör väl det.... 😀 Bitvis bar asfalt, bitvis vattenpölar och Skeppsholmen rekommenderas ICKE just nu - det är rena glansisen längs vattnet. Lite problematiskt när jag kom till vatt