Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 21:19Gött pass idag. 12 km återhämtning i lugn fart. Rekade upp en ny runda på hisingen och fick en tämligen isfri resa, bara några enstaka sträckor.
Inte långt kvar tills man slipper tassa fram i intervaller ofrivilligt!
Gött pass idag. 12 km återhämtning i lugn fart. Rekade upp en ny runda på hisingen och fick en tämligen isfri resa, bara några enstaka sträckor.
Inte långt kvar tills man slipper tassa fram i intervaller ofrivilligt!
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 21:59Allvarligt, jag gillar verkligen vintern. Men nu börjar jag bli trött på att inte kunna springa där jag vill, utan bara där jag KAN...
Idag var dock första passet på länge utan broddarna, och det var väldigt skönt.
Allvarligt, jag gillar verkligen vintern. Men nu börjar jag bli trött på att inte kunna springa där jag vill, utan bara där jag KAN...
Idag var dock första passet på länge utan broddarna, och det var väldigt skönt.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 22:22Ett skönt pass på platt mark. 5 km tog 30 min, inte PB, men bra nära och då försökte jag inte ens springa fort. 🙂
Ett skönt pass på platt mark. 5 km tog 30 min, inte PB, men bra nära och då försökte jag inte ens springa fort. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:14Broddarna stannade i fickan alla 30 kilometrarna, härligt! Fin runda, fint väder, fin form 😀
Broddarna stannade i fickan alla 30 kilometrarna, härligt! Fin runda, fint väder, fin form 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 19:29jag är också trött om vintern! Väntar bara att kan ta sin lopp där man vill. Det kändes tyngt i dag! Min vanliga lilla runda 4,3km. rund byn. Tiden var 20:02. 🙁
jag är också trött om vintern! Väntar bara att kan ta sin lopp där man vill. Det kändes tyngt i dag! Min vanliga lilla runda 4,3km. rund byn. Tiden var 20:02. 🙁
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 23:0426 km i +1 °C och sol. Kanonhärligt väder och en fin runda! 🙂
26 km i +1 °C och sol. Kanonhärligt väder och en fin runda! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 00:1022,4 km i +5 & sol.;)
Hoppas att iaf temperaturen blir rejält bräckt till nästa helg!
22,4 km i +5 & sol.;)
Hoppas att iaf temperaturen blir rejält bräckt till nästa helg!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:40Tjugo minuter tröskeltempo på morgonkvisten. Överlevde tre av isfläckar orsakade luftfärder men stöp på den fjärde. Det var lurigt under pudersnön.
Tjugo minuter tröskeltempo på morgonkvisten. Överlevde tre av isfläckar orsakade luftfärder men stöp på den fjärde. Det var lurigt under pudersnön.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 11:55Dagens pass bestod av 10 km löpband i källaren på Scandic Upplands Väsby.
Trodde jag skulle bli själv där men var två andra morgonpigga hotellgäster som med sprang lite löpband och plocka med vikterna.
Mitt pass bestod av 5 min gång sedan 10 km på 60 mi
Dagens pass bestod av 10 km löpband i källaren på Scandic Upplands Väsby.
Trodde jag skulle bli själv där men var två andra morgonpigga hotellgäster som med sprang lite löpband och plocka med vikterna.
Mitt pass bestod av 5 min gång sedan 10 km på 60 mi
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:57Kanonväder, kände mig stark, men knät sa stopp redan efter 4 kilometer. Fick blanda löpning och PW för att hinna komma hem i tid för att skjutsa dottern till ridskolan.
Kanonväder, kände mig stark, men knät sa stopp redan efter 4 kilometer. Fick blanda löpning och PW för att hinna komma hem i tid för att skjutsa dottern till ridskolan.