Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:23En halvmara A-B-löpning från Sundbyberg och runt i city. Avslutade vid Slussen och tog t-banan hem (planerat). Soligt, barmark om jag bara valde solsidan på vägarna. Nu hettar det faktiskt lite i kinderna. Premiärkänsla. 🙂
En halvmara A-B-löpning från Sundbyberg och runt i city. Avslutade vid Slussen och tog t-banan hem (planerat). Soligt, barmark om jag bara valde solsidan på vägarna. Nu hettar det faktiskt lite i kinderna. Premiärkänsla. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 19:41Det blev en mil i solskenet. helt underbart. Tog det hyfsat lugnt eftersom det var zumba ikväll också. Men jag vill ju inte hoppa över löpningen för det. Snart blir det morgonjogg när solen går upp och utan att halka :-).
Det blev en mil i solskenet. helt underbart. Tog det hyfsat lugnt eftersom det var zumba ikväll också. Men jag vill ju inte hoppa över löpningen för det. Snart blir det morgonjogg när solen går upp och utan att halka :-).
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 21:13Vädermässigt och tempomässigt trivsamt, men tyvärr fick jag avvika från min rutt alldeles för många gånger på grund av halka. Ett par dar till med sol så...
Vädermässigt och tempomässigt trivsamt, men tyvärr fick jag avvika från min rutt alldeles för många gånger på grund av halka. Ett par dar till med sol så...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 15:06Gick ut hårt på planerad 10k SD, med trötta ben, med barnvagn i medvind. Inte optimalt visade det sig. Kroknade rejält vid 6k avbröt vid 8 eftersom jag hade tappat rejält med fart. Slogs av den mogna tanken "Vari ligger träningseffekten av 2 km stapplande
Gick ut hårt på planerad 10k SD, med trötta ben, med barnvagn i medvind. Inte optimalt visade det sig. Kroknade rejält vid 6k avbröt vid 8 eftersom jag hade tappat rejält med fart. Slogs av den mogna tanken "Vari ligger träningseffekten av 2 km stapplande
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 15:49Fantastiskt! Efter att ha gjort fystester o fått med mig träningsprogram så körde jag mitt första tröskelpass idag. Riktigt skoj! Att tisdagsmorgonen dessutom bjöd på strålande sol från en klarblå himmel gjorde inte saken sämre.
Fantastiskt! Efter att ha gjort fystester o fått med mig träningsprogram så körde jag mitt första tröskelpass idag. Riktigt skoj! Att tisdagsmorgonen dessutom bjöd på strålande sol från en klarblå himmel gjorde inte saken sämre.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 01:39Cyklingen blev inte av idag så jag gav mig ut på ett löppass istället som var tänkt 8 km men jag vek av från rutten redan efter 150 meter så det slutade på 20,98 km.
Har fått riktig löparfeber nu så jag är taggad till tusen, dock måste man ju jobba med gr
Cyklingen blev inte av idag så jag gav mig ut på ett löppass istället som var tänkt 8 km men jag vek av från rutten redan efter 150 meter så det slutade på 20,98 km.
Har fått riktig löparfeber nu så jag är taggad till tusen, dock måste man ju jobba med gr
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:34Underbart, det snöade!
Underbart, det snöade!
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:07Men ska ni aldrig slippa snön?
Men ska ni aldrig slippa snön?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 15:06Jag körde ett myspass igår. Sprang på en stig som om vartannat blev ren sand. Stigen gick längs en å så det var fantastisk utsikt också. +10 grader varmt och härligt vårväder.
Jag körde ett myspass igår. Sprang på en stig som om vartannat blev ren sand. Stigen gick längs en å så det var fantastisk utsikt också. +10 grader varmt och härligt vårväder.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 16:12Misär.
Trött, seg, full i magen av mat, tråkig runda.
Blä.
Misär.
Trött, seg, full i magen av mat, tråkig runda.
Blä.