Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 15:28Bra.
Bra.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 15:465 km lopp igår i härligt solsken. Loppet var anordnat av en skola för att samla in pengar till barnen i årskurs 5 som förra året startade sin joggingklubb. Pengarna ska gå till skor till de ungar som inte har råd att köpa egna.
5 km lopp igår i härligt solsken. Loppet var anordnat av en skola för att samla in pengar till barnen i årskurs 5 som förra året startade sin joggingklubb. Pengarna ska gå till skor till de ungar som inte har råd att köpa egna.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 16:15Just another day at the löpband.
Men jag noterade att jag faktiskt löper på mellanfot, framfot utan att det är min avsikt. Hälen känns inte inblandad alls! Hur har det blivit så här? Kan det vara för att jag läst om framfotalöpning och fivefingers?
Skumt.
Just another day at the löpband.
Men jag noterade att jag faktiskt löper på mellanfot, framfot utan att det är min avsikt. Hälen känns inte inblandad alls! Hur har det blivit så här? Kan det vara för att jag läst om framfotalöpning och fivefingers?
Skumt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 18:032 km streak efter morgon-bladet...sedan nada,noll,zero.....SNÖKAOS....igen....Trodde ett tag att det var vår på G...besviken..!? 20 -35 cm.....HJÄLP...!?
2 km streak efter morgon-bladet...sedan nada,noll,zero.....SNÖKAOS....igen....Trodde ett tag att det var vår på G...besviken..!? 20 -35 cm.....HJÄLP...!?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:1414 km med sega ben,men ändå skönt att komma ut!
14 km med sega ben,men ändå skönt att komma ut!
Quote from Eric Jacobsson on 24 March 2010, 12:38Dagens joggingtur var underbar! Strålande sol och isigt men faktiskt inte så halt, sprang till och med längre en jag hade satt som mål för dagen. Underbart!
Dagens joggingtur var underbar! Strålande sol och isigt men faktiskt inte så halt, sprang till och med längre en jag hade satt som mål för dagen. Underbart!
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 16:24Fy fan va segt det gick. Hoppas det berodde på energibrist. Fint väder iaf 😉
Fy fan va segt det gick. Hoppas det berodde på energibrist. Fint väder iaf 😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 16:28Bra! Tröskelpass på löpbandet. Svettigt men bra.
Bra! Tröskelpass på löpbandet. Svettigt men bra.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:24Segt att komma ut, och grått, men väl ute så ... sprang fortare/hårdare än jag trott/tänkt. Troligen har jag för bråttom. Ett rådjur korsade min väg när jag var nästan hemma och gled in på granntomten.
Segt att komma ut, och grått, men väl ute så ... sprang fortare/hårdare än jag trott/tänkt. Troligen har jag för bråttom. Ett rådjur korsade min väg när jag var nästan hemma och gled in på granntomten.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:29Kändes toppen!! Jag är så glad!! Har börjat jogga försiktigt efter min inflammation i höften och, peppar, peppar, det känns skitbra!!! Blir glad som en barnunge!! H:)
I morgon har jag tid med en Pt som ska hjälpa mig med ett styrketräningsprogram så jag b
Kändes toppen!! Jag är så glad!! Har börjat jogga försiktigt efter min inflammation i höften och, peppar, peppar, det känns skitbra!!! Blir glad som en barnunge!! H:)
I morgon har jag tid med en Pt som ska hjälpa mig med ett styrketräningsprogram så jag b