Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

Helt underbart med strålande solsken och torra vägar.
10 km på 66 min

10x Backträning på slinga i skogen, vet knapp om man våga skriva detta men det är väldigt skönt när "skogsslingorna" börjar torka upp

väldigt bra förhållanden på mitt pass i dag, dock så känndes det mesta fel och jag fullföljde inte ens distansen ut... 🙁

Härligt pass idag. Jag började kl 10.00 innan frukost och spragn 16,2 km. Det var blåsigt fast skönt ändå, speciellt när man vänder och springer medvind. Frukosten smakade bäst efteråt (L)

Vackert väder i Askersund idag. Men eftersom det stod Vo2 på agendan kan jag bara säga att det var vääääldigt jobbigt, men det gick bra 🙂 Man är glad efteråt när man kommer hem, duschar och knäcker en långfredagsöl i solen på altanen. Glad Påsk.

Dagens pass kändes lungt å fint å jag har nu så smått börjat att förbereda mig för det eminenta loppet i norduppland som äfvenledes fungerar som VDM. Jag kutar i M60 och det är där satsningen kommer att bli. Kör nu myche distans men komer att med tiden at

längsta löppasset sen julafton, tror jag. Timmerstocksben pga 5h slalom och otränade löpmuskler. Kändes ändå härligt befriande att springa igen. Var säsong har sin tjusning.

Drog på mig de nya tightsen idag och gav mig ut på en löptur. Solen sken, fåglarna kvittrade och jag var varm fastän jag lämnat understället hemma. 6 km blev det, precis lagom och alldeles... alldeles underbart. 🙂

Utan-jacka-premiär 😀

Jackan fick vara på i dag på mitt långppass, varmt och gott men nästan lite kallt när man kom in i dom skuggiga partierna. Passet känndes riktigt bra!

Utan mössa premiär vart det dock... 🙂