Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:2418 soliga km på runt djurgården... Helt kanon.
18 soliga km på runt djurgården... Helt kanon.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:58Lite ruggingt, +1 ocxh hade snöat i natt, BLÖT snö.
Svårt hålla pulsen nere, och då gick det långsamt.
Lite ruggingt, +1 ocxh hade snöat i natt, BLÖT snö.
Svårt hålla pulsen nere, och då gick det långsamt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:32Ett underbart pass på 15,5 km efter en tidig frukost!
Ett underbart pass på 15,5 km efter en tidig frukost!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:1318 minuters gång och löpning idag. Kändes bra, höll mig till löparband på grund av vädret. Sen blev det ett pass i gymmet oxå.
18 minuters gång och löpning idag. Kändes bra, höll mig till löparband på grund av vädret. Sen blev det ett pass i gymmet oxå.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:32Premiärtur ute. Ett lugnt pass, 4 km på 24 minuter. Ren och skär njutning, alltså - det är inte det sämsta!
Premiärtur ute. Ett lugnt pass, 4 km på 24 minuter. Ren och skär njutning, alltså - det är inte det sämsta!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:41Löpning på stranden i soluppgången med ett skönt svalkande dopp efteråt. Så ägnade jag min morgon på påskdagen. Ingen frukost, bara en klunk vatten och sen på med korta tights, sport-top och t-shirt. 21 min totalt och helt underbart. (H:)
Löpning på stranden i soluppgången med ett skönt svalkande dopp efteråt. Så ägnade jag min morgon på påskdagen. Ingen frukost, bara en klunk vatten och sen på med korta tights, sport-top och t-shirt. 21 min totalt och helt underbart. (H:)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:49Idag blev det intervaller på löpbandet. Jag älskar att hitta på nya varianter av intervallpass, det finns ju hur många som helst. 🙂 Idag valde jag 4:30-tempo och sprang 1000m, 800m, 600m, 400m och 200m med microvila (30 sek) emellan varje. Joggade 1 km
Idag blev det intervaller på löpbandet. Jag älskar att hitta på nya varianter av intervallpass, det finns ju hur många som helst. 🙂 Idag valde jag 4:30-tempo och sprang 1000m, 800m, 600m, 400m och 200m med microvila (30 sek) emellan varje. Joggade 1 km
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:10Mitt längsta träning i det här år. 6km. på tid 28:04. Fin väder och smält vägar. Rundan var till Finland och tillbaka. 😉
Mitt längsta träning i det här år. 6km. på tid 28:04. Fin väder och smält vägar. Rundan var till Finland och tillbaka. 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 21:11Skön kvällsrunda med bra flyt i löpningen, men det känns att asfalt är hårdare än löpband.
Skön kvällsrunda med bra flyt i löpningen, men det känns att asfalt är hårdare än löpband.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 23:06Underbart !, första utomhuslöpningen sedan Berlin Marathon (drog på mig en stressfraktur där). Nästan 6km i ett behagligt lufsartempo !
Underbart !, första utomhuslöpningen sedan Berlin Marathon (drog på mig en stressfraktur där). Nästan 6km i ett behagligt lufsartempo !