Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur kändes dagens pass för dig?
You need to log in to create posts and topics.

18 soliga km på runt djurgården... Helt kanon.

Lite ruggingt, +1 ocxh hade snöat i natt, BLÖT snö.
Svårt hålla pulsen nere, och då gick det långsamt.

Ett underbart pass på 15,5 km efter en tidig frukost!

18 minuters gång och löpning idag. Kändes bra, höll mig till löparband på grund av vädret. Sen blev det ett pass i gymmet oxå.

Premiärtur ute. Ett lugnt pass, 4 km på 24 minuter. Ren och skär njutning, alltså - det är inte det sämsta!

Löpning på stranden i soluppgången med ett skönt svalkande dopp efteråt. Så ägnade jag min morgon på påskdagen. Ingen frukost, bara en klunk vatten och sen på med korta tights, sport-top och t-shirt. 21 min totalt och helt underbart. (H:)

Idag blev det intervaller på löpbandet. Jag älskar att hitta på nya varianter av intervallpass, det finns ju hur många som helst. 🙂 Idag valde jag 4:30-tempo och sprang 1000m, 800m, 600m, 400m och 200m med microvila (30 sek) emellan varje. Joggade 1 km

Mitt längsta träning i det här år. 6km. på tid 28:04. Fin väder och smält vägar. Rundan var till Finland och tillbaka. 😉

Skön kvällsrunda med bra flyt i löpningen, men det känns att asfalt är hårdare än löpband.

Underbart !, första utomhuslöpningen sedan Berlin Marathon (drog på mig en stressfraktur där). Nästan 6km i ett behagligt lufsartempo !